Wordt u onze nieuwe collega-bestuurder?

Vanwege het terugtreden van één van de leden van ons verenigingsbestuur, zoeken wij een nieuwe collega-bestuurder. Het liefst iemand met een medisch verpleegkundige achtergrond en bestuurlijke ervaring. Het hebben van een stoma of pouch is geen voorwaarde. Ons nieuwe bestuurslid maakt deel uit van een hecht team dat slagvaardig leiding geeft aan het realiseren van de doelen van de Stomavereniging. Iets voor u? Wij nodigen u van harte uit vóór 3 juli 2017 te solliciteren. Dit kan door een e-mail te sturen naar a.braakman@stomavereniging.nl

Verenigingsbestuur

Ons nieuwe collega-bestuurslid wordt op 27 september 2017 voorgedragen aan de Ledenraad en zal deel uitmaken van het bestuur dat in 2013 is aangetreden. Ons bestuur bestaat uit een voorzitter, een vicevoorzitter, een penningmeester en twee algemene bestuursleden. Wij hebben allemaal een gelijkwaardige positie in de besluitvorming en zijn een bestuur op afstand. Als bestuurslid bent u maandelijks gemiddeld twee à drie dagdelen beschikbaar. De dagelijkse leiding van de Stomavereniging is in handen van de directeur en het Landelijk bureau in Houten.

Meer informatie?

Bent u nieuwsgierig geworden en wilt u weten wat wij van onze collega-bestuurder verwachten? Hier vindt u meer informatie en het functieprofiel van het Verenigingsbestuur.

De werving voor ons nieuwe bestuurslid vindt plaats tussen maart en 3 juli. De gesprekken met kandidaten staan gepland voor 13 en 18 juli en het nieuwe bestuurslid treedt aan per 27 september 2017. Voor meer informatie of om u aan te melden: a.braakman@stomavereniging.nl

Komt u ons bestuur versterken?

Rein van der Leeuw (voorzitter)
John van der Langenberg (vicevoorzitter)
Babs Banning (penningmeester)
Carl-Peter Cremers