Speciale bijlage in De Telegraaf: Maag & Darmen

Leonie ter Veld, foodblogger van 'Gewoon wat een Studentje 's avonds eet'

Op 7 december zat er een speciale bijlage bij De Telegraaf: een uitgebreide special over Maag & Darmen. Tevens werd de website www.mijn-lichaam.com gelanceerd. De website bevat allerlei interessante feiten over onze maag en darmen. Uiteraard horen daar ook stoma’s bij. De Stomavereniging leverde input over de oorzaken en verschillende soorten stoma’s. Eurotec opende haar deuren tijdens een open dag waarbij bezoekers achter de schermen konden kijken bij de stomahulpmiddelenfabrikant. En drie handbikers met een stoma vertellen over hun beklimming van de bergen in Tirol. Ten slotte geeft Kelly tips over het leven met een stoma.

Deze special is mede mogelijk gemaakt door informatie van onder andere de Maag Lever Darm Stichting, Prikkelbare Darm Syndroom Belangenvereniging (PDSB) en de Stomavereniging.

Wat vind je nog meer op de website?

In deze bijlage vind je ook een interview met Leonie ter Veld, foodblogger van ‘Gewoon wat een Studentje ’s avonds eet’. En Vivian Reijs vertelt hoe zij haar maag en darmen zo gezond mogelijk houdt.

Alle artikelen van Maag & Darmen teruglezen? Dat kan op deze website: http://www.mijn-lichaam.com/