Meld u aan voor de Stomadag Leiden

Collegezaal Stomadag LeidenVeerkracht en eigen regie, dat is waar het om gaat bij Positieve Gezondheid, het thema van de Stomadag Leiden op zaterdag 10 maart. Positieve Gezondheid is een nieuwe manier om naar gezondheid te kijken. Hierbij ligt het accent niet op ziekte, maar op veerkracht en datgene wat uw leven betekenisvol maakt. Want gezondheid is zoveel meer dan alleen ‘niet ziek zijn’. Komt u ook?

Interactieve sessie Positieve Gezondheid

Marja van Vliet van ‘Institute for Positive Health’ vertelt ’s ochtends wat Positieve Gezondheid voor u kan betekenen. Hierbij ligt het accent niet op ziekte, maar op veerkracht en datgene wat uw leven betekenisvol maakt. Want gezondheid is zoveel meer dan alleen ‘niet ziek zijn’. Doe mee aan deze interactieve sessie en ervaar wat positieve gezondheid voor u kan doen.

Workshops en veel meer

’s Middags biedt de Stomavereniging u een keur aan workshops en activiteiten. Met onderwerpen variërend van stomamaterialen tot seksualiteit. Bezoek de stomamarkt of stel uw vraag tijdens het inloopspreekuur van de stomaverpleegkundige. Of neem even tijd om te ontspannen bij de stoelmasseurs.

Aanmelden Stomadag Leiden

De Stomadag wordt georganiseerd in het LUMC in Leiden. Het LUMC ligt op loopafstand van NS station Leiden en is bereikbaar via de A4, A12 en A44. U kunt zich hier aanmelden.