Meld u aan voor de Stomadag Assen

Veerkracht en eigen regie, dat is waar het om gaat bij Positieve Gezondheid, het thema van de Stomadag Assen op zaterdag 2 juni. Positieve Gezondheid is een nieuwe manier om naar gezondheid te kijken. Hierbij ligt het accent niet op ziekte, maar op veerkracht en datgene wat uw leven betekenisvol maakt. Want gezondheid is zoveel meer dan alleen ‘niet ziek zijn’. Komt u ook?

Interactieve sessie Positieve Gezondheid

Eén van de sprekers van ‘Institute for Positive Health’ vertelt ’s ochtends wat Positieve Gezondheid voor u kan betekenen. Hierbij ligt het accent niet op ziekte, maar op veerkracht en datgene wat uw leven betekenisvol maakt. Want gezondheid is zoveel meer dan alleen ‘niet ziek zijn’. Doe mee aan deze interactieve sessie en ervaar wat positieve gezondheid voor u kan doen.

Workshops en veel meer

’s Middags biedt de Stomavereniging u een keur aan workshops en activiteiten. Met onderwerpen variërend van kledingtips bij een stoma tot seksualiteit. Bezoek de stomamarkt of stel uw vraag tijdens het inloopspreekuur van de stomaverpleegkundige. Of neem even tijd om te ontspannen bij de stoelmasseurs. Hier vindt u een PDF van de uitnodiging (481 kB).

Aanmelden Stomadag Assen

De Stomadag wordt georganiseerd in het Van der Valk Hotel in Assen. U kunt uw auto gratis parkeren op de parkeerplaats bij Van der Valk. Ook kunt u buslijn 14, 20 of 84 nemen, deze stoppen op vijf minuten loopafstand van het hotel bij de bushalte aan de Balkendwarsweg. Het adres is Balkenweg 1, 9405 CC Assen. U kunt zich hier aanmelden

Verhinderd?

Helaas gebeurt het steeds vaker dat mensen niet komen zonder af te zeggen. Heeft u zich aangemeld en bent u verhinderd? Meld u dan minstens 48 uur van tevoren af door een e-mail te sturen naar info@stomavereniging.nl. Als u niet tijdig heeft afgezegd, zijn wij genoodzaakt om € 25,- aan u in rekening te brengen. Dit om gemaakte kosten voor de organisatie van de Stomadag te compenseren.