Meld je aan voor de Stomadag in Eindhoven

Het thema is Positieve Gezondheid. Dit is een nieuwe manier om naar gezondheid te kijken, waarbij het draait om veerkracht en eigen regie. Kom je ook?

Interactieve sessie Positieve Gezondheid

Iemand van ‘Institute for Positive Health’ vertelt ’s ochtends wat Positieve Gezondheid voor je kan betekenen. Hierbij ligt het accent niet op ziekte, maar op veerkracht en datgene wat je leven betekenisvol maakt. Want gezondheid is zoveel meer dan alleen ‘niet ziek zijn’. Doe mee aan deze sessie en ervaar wat positieve gezondheid voor jou kan doen.

Workshops en veel meer

’s Middags biedt de Stomavereniging verschillende workshops en activiteiten aan. De onderwerpen variëren van kledingtips bij een stoma tot seksualiteit. Bezoek de stomamarkt of stel je vraag tijdens het inloopspreekuur van de stomaverpleegkundige. Of neem even tijd om te ontspannen bij de stoelmasseurs. Hier vindt u een PDF van de uitnodiging (483 kB).

Aanmelden Stomadag Eindhoven

De Stomadag wordt georganiseerd in de TU/e in Eindhoven. Het Auditorium van de TU is op loopafstand van het NS station Eindhoven. Of je kunt je auto parkeren op de nabijgelegen parkeerplaats. Voor de goede orde wijzen wij er op dat de parkeerkosten voor eigen rekening zijn. Je kunt je hier aanmelden.

Verhinderd?

Helaas gebeurt het steeds vaker dat mensen niet komen zonder af te zeggen. Heb je je aangemeld en ben je verhinderd? Meld je dan minstens 48 uur van tevoren af door een e-mail te sturen naar info@stomavereniging.nl. Als je niet tijdig hebt afgezegd, zijn wij genoodzaakt om € 25,- in rekening te brengen. Dit om gemaakte kosten voor de organisatie van de Stomadag te compenseren.