De Stomavereniging wenst u fijne feestdagen!

Vanwege de feestdagen is de Stomavereniging is gesloten vanaf vrijdag 21 december 2018 tot woensdag 2 januari 2019. E-mails, contactformulieren en bestellingen worden na deze periode zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk in week 3 beantwoord en verwerkt.

Contributie 2019

Heeft u de Stomavereniging gemachtigd om via automatische incasso uw contributie te innen? Dit gebeurt in januari 2019. Als u zelf uw contributie overmaakt, dan ontvangt u in januari een factuur. Bij betaling graag het factuurnummer vermelden.

Contributie declareren bij uw zorgverzekeraar

Wist u dat u bij sommige zorgverzekeraars uw contributie kunt declareren? Op Independer vindt u een overzicht. U heeft hiervoor een brief nodig waarin de Stomavereniging de betaling van het contributiegeld bevestigt. Mail uw lidmaatschapsnummer onder vermelding van ‘bevestiging betaling contributie’ naar info@stomavereniging.nl en wij sturen u de bevestigingsbrief toe. U kunt ook bellen naar 030 – 634 3910 om de brief aan te vragen.

Automatische incasso

De contributie voor uw lidmaatschap kunt u ook per automatische incasso laten incasseren. Dat scheelt u werk, want als u ons machtigt, hoeft u verder niets meer te doen. Uw contributie wordt vervolgens automatisch jaarlijks afgeschreven. Is automatische incasso iets voor u? Neem dan contact op met de Stomavereniging via info@stomavereniging.nl of 030-634 39 10. U kunt uiteraard de automatische incasso ten alle tijden opzeggen.

Lid worden?

Al ruim 50 jaar zet de Stomavereniging zich in voor een optimale kwaliteit van leven voor mensen met een (tijdelijk) stoma of een pouch. Met meer leden staan we sterker en kunnen we uw belangen nog beter behartigen. En u ontvangt ook nog eens vele voordelen zoals ons kwartaalmagazine, gratis toegang tot bijeenkomsten en nog veel meer. Bent u nog geen lid? Meld u aan via deze link. Het eerste jaar is gratis!