Sauna arrangement voor stomadragers

Ging je voorheen graag naar de sauna, maar voelt het nu wat ongemakkelijk? De Stomavereniging en Sauna Hotel Bron Apart bieden de mogelijkheid om in besloten gezelschap (weer) kennis te maken met de sauna cultuur. Deel je ervaring en beleef het pure saunagevoel samen met andere mensen met een stoma of pouch.

Sauna arrangement

Geniet van een volledig verzorgde lunch en beleef de wereld van ontspanning. Je kunt exclusief gebruik maken van het gehele complex. In het complex zijn o.a. een klein zwembad, bubbelbad, Finse droge sauna, infrarood sauna en Turkse stoomsauna aanwezig. Dit arrangement wordt begeleid door een vrijwilligster van de Stomavereniging.

Data en aanmelden

Kijk voor de data in onze agenda op de website. De eerstvolgende bijeenkomst is donderdag 14 maart van 11.00 uur tot 17.00 uur. Er kunnen maximaal 10 personen meedoen. Vol = vol. Deze uitnodiging geldt uitsluitend voor mensen met een stoma of pouch. Je kunt je aanmelden door te mailen naar Theo Thijssen: t.thijssen@stomavrijwilliger.nl of naar info@bronapart.nl.

Kosten

Voor dit arrangement geldt een speciaal gereduceerd tarief van € 40,00 per persoon. Dit is inclusief lunch, fruitplateau en plateau met zoete lekkernijen en onbeperkt koffie, thee en frisdrank. Daarnaast kun je gebruik maken van slippers, badjas, handdoeken en luxe verzorgingsproducten.

Bron Apart
Dorpstraat 5 G
5391 AS Nuland

Kijk voor meer informatie op de website van Sauna Hotel Bron Apart: http://www.bronapart.nl/