Zaterdag 9 maart is er weer een Stomadag

Jij komt toch ook naar Leiden? De Stomavereniging heeft weer een wervelend programma voor jou in petto. Met zeven interactieve workshops, een mini-symposium over darmkanker, een aangeklede stomamarkt en uiteraard een gezellige borrel ter afsluiting. Meld je snel aan!

Wat doet een stoma met je relaties?

De ochtend start met een interactieve sessie over een persoonlijk onderwerp: relaties. Relaties zijn er in allerlei vormen. Je hebt misschien een partner, kinderen, ouders, vrienden. Hoe reageren zij op jouw stoma? En andersom: wat vertel je er zelf over? Praten over een stoma is niet altijd makkelijk. Deze sessie helpt je over die drempel. Na een uur ken je de do’s en don’ts en kijk je door een andere bril naar je relaties.

Mini-symposium, markt, massages

’s Middags stel je je eigen programma samen. Wil je meer weten over darmkanker? Ga naar het mini-symposium. Heb je een pouch? Bezoek deze workshop speciaal voor jou. Heb je een persoonlijke vraag over je stoma? Onze ervaringsdeskundigen van de bezoekdienst denken graag met je mee. Liever ontspanning? Kom naar het Meeting Point of wandel rond over de stomamarkt. De Stomadag wordt georganiseerd in het LUMC in Leiden. Het LUMC ligt op loopafstand van NS station Leiden en is bereikbaar via de A4, A12 en A44.

Aanmelden

Je kunt je hier aanmelden. Of plak deze link in je browser:https://fd10.formdesk.com/nederlandsestomavereniging2/Leiden_2019

Meer informatie en programma

Kijk voor meer informatie en het programma op: www.stomavereniging.nl/stomadag