Zaterdag 1 juni Stomadag Assen

Zaterdag 1 juni is er weer een Stomadag in het Van der Valk in Assen. Wij hebben weer een wervelend programma voor jou in petto. Met verschillende interactieve workshops, een mini-symposium over darmkanker, een aangeklede stomamarkt en uiteraard een gezellige borrel ter afsluiting. Meld je snel aan!

Intimiteit, seksualiteit en relaties

De ochtend start met een interactieve sessie over dit persoonlijke onderwerp. Bij een stoma of pouch verandert je lichaam in één klap. Dit kan lastig zijn, zowel voor singles als voor mensen met een partner. De verandering aan de buitenkant is het meest zichtbaar. Maar ook van binnen kan er veel veranderd zijn. Voor veel mensen is erover praten al zo moeilijk, dat ze intimiteit en seksualiteit maar helemaal uit de weg gaan. Deze sessie leert je welke drempels er worden ervaren. En wat helpt om drempels weg te nemen.

Mini-symposium, markt en workshops

’s Middags stel je je eigen programma samen. Wil je meer weten over darmkanker? Ga naar het mini-symposium. Heb je een persoonlijke vraag over je stoma of pouch? Onze ervaringsdeskundigen van de bezoekdienst denken graag met je mee. Of wil je graag in contact komen met anderen? Kom dan naar het Meeting Point.

Aanmelden Stomadag Assen

Je kunt je hier aanmelden. Of plak deze link in je browser: https://fd10.formdesk.com/nederlandsestomavereniging2/Assen_2019