Word lid

De Stomavereniging is dé plek waar u ervaringen over leven met een stoma met anderen kunt delen. Door het delen van ervaringen, helpen we elkaar om sterker te worden. Vindt u het ook belangrijk dat er een organisatie is voor mensen met een stoma of pouch? Word dan lid van de Stomavereniging. Het lidmaatschap is het eerste jaar gratis, daarna betaalt u €25,- per jaar.

Let op: Wist u dat sommige zorgverzekeraars (een deel) van het lidmaatschap vergoeden? Op Independer vindt u een overzicht.

Lidmaatschap met korting (dubbellidmaatschap)

Bent u al lid van een andere patiëntenvereniging en wilt u ook lid worden van de Stomavereniging? Dan krijgt u korting op de contributie bij beide verenigingen. Het lidmaatschap bij de Stomavereniging is dan niet €25,- per jaar maar €18,75 per jaar. Dit aanbod geldt alleen in combinatie met een lidmaatschap bij de volgende verenigingen:

Neem contact op met de Stomavereniging om te vragen naar de voorwaarden. Informeer bij de andere verenigingen welke korting u op de contributie krijgt.

Aanhef*
DhrMevr

Ja, ik maak gebruik van dubbellidmaatschap

Kanker aan de dikke darm/endeldarmBlaaskankerColitis UlcerosaZiekte van CrohnSpina BifidaZiekte van HirschsprungDiverticulitisIncontinentieNiet behandelbare obstipatieAnusatresieInterstitiële CystitisAnders, namelijk:

Ik heb de privacy verklaring gelezen en ga akkoord.