Vooruitgang magazine

Vooruitgang is het magazine van de Stomavereniging. Dit blad staat vol interessante artikelen voor mensen met een colo-, ileo- of urinestoma of pouch. Het blad is ook interessant voor mensen die nog een stoma gaan krijgen of voor partners, familieleden en naasten. Er staan veel nuttige tips, interviews en reportages in. Word lid van de Stomavereniging en ontvang het magazine Vooruitgang 4x per jaar thuis bij jou op de deurmat.

Archief

Artikelen van Vooruitgang zijn voor leden van de Stomavereniging ook online op onze website te lezen. Handig als je bijvoorbeeld informatie uit een oudere Vooruitgang wilt terugzoeken.

Artikelen teruglezen

Ook het blad Vooruitgang ontvangen?

Wil je de Vooruitgang ook thuis ontvangen? Of digitaal lezen op onze website? Word dan lid van de Stomavereniging.

Reageren?

Wil je reageren op een van de artikelen uit Vooruitgang? Of heb je suggesties voor interessante onderwerpen? Geef dan je reactie aan ons door te mailen naar info@stomavereniging.nl.