Vooruitgang

De Vooruitgang is het kwartaalmagazine van de Stomavereniging. Dit blad staat bomvol interessante artikelen voor mensen met een colo-, ileo- of urinestoma of pouch. Het blad is ook interessant voor mensen die nog een stoma gaan krijgen of voor partners, familieleden en naasten. Vooruitgang verschijnt in maart, juni, september en december.

Vooruitgang december 2017

Het meest recente nummer is de Vooruitgang van december. Dit nummer staat weer vol artikelen over verschillende onderwerpen zoals:

Wilt u ook het blad ontvangen?

Als u lid wordt van de Stomavereniging, ontvangt u ieder kwartaal de Vooruitgang thuis. Wilt u de Vooruitgang ook thuis ontvangen? Word dan lid van de Stomavereniging.

Archief

Artikelen van Vooruitgang zijn kunt u ook downloaden of online lezen via onze website. Handig voor als u bijvoorbeeld informatie uit een oudere Vooruitgang wilt terugzoeken. Klik op de links hieronder:

Reageren?

Wilt u reageren op een van de artikelen uit Vooruitgang? Of heeft u suggesties voor interessante onderwerpen? Geef dan uw reactie aan ons door via ‘ervaring delen‘ of via het ‘contactformulier‘.