Vooruitgang

De Vooruitgang is het kwartaalmagazine van de Stomavereniging. Dit blad staat vol interessante artikelen voor mensen met een colo-, ileo- of urinestoma of pouch. Het blad is ook interessant voor mensen die nog een stoma gaan krijgen of voor partners, familieleden en naasten. Ons magazine verschijnt in maart, juni, september en december.

Vooruitgang maart 2019

Het meest recente nummer is de Vooruitgang van maart. Dit nummer staat weer vol artikelen over verschillende onderwerpen zoals:

Ook het blad ontvangen?

Als je lid wordt van de Stomavereniging, ontvang je ieder kwartaal de Vooruitgang thuis. Wil je de Vooruitgang ook thuis ontvangen? Word dan lid van de Stomavereniging.

Archief

Artikelen van Vooruitgang zijn zijn ook te downloaden of online te lezen via onze website. Handig voor als je bijvoorbeeld informatie uit een oudere Vooruitgang wilt terugzoeken. Klik op de links hieronder:

Reageren?

Wilt u reageren op een van de artikelen uit Vooruitgang? Of heeft u suggesties voor interessante onderwerpen? Geef dan uw reactie aan ons door via ‘ervaring delen of via het ‘contactformulier‘.