Deel je ervaring

Leven met een stoma betekent voor iedereen wat anders. Voor de één is het een nieuwe kans na een levensbedreigende ziekte. Voor de ander betekent het ‘leven met een stoma’: eindelijk verlost van jarenlange klachten. Maar het kan ook betekenen dat het leven is veranderd. In de eerste periode nadat de stoma is aangelegd, moet je wennen. Je lijf werkt anders. Verdriet en rouw worden afgewisseld met opluchting of afwijzing. Maar ook jaren na de aanleg van een stoma is de impact je leven nog steeds merkbaar.

Help anderen en deel je ervaring

De Stomavereniging is er om iedereen te ondersteunen: elkaar de helpende hand te reiken. Want van jouw ervaring kan een ander weer leren. Dit kunnen hele goede ervaringen zijn, maar ook bijzonder vervelende. De Stomavereniging wil alle ervaringen graag horen. Door het delen van al die ervaringen helpen we elkaar sterker te worden.

Vul hieronder je gegevens in en deel je ervaring

(Mag ook anoniem)
Voornaam
Achternaam
Foto toevoegen
Toegestane bestandstypen: jpg, jpeg, png, gif.
Geboortedatum

U dient de privacy voorwaarden te accepteren om het formulier te verzenden

Hulp nodig? Bel 030-634 39 10