Coach, auteur én ileo-stomadrager Pieter Grimbergen bracht het boek ‘Ben je nou helemaal van God los’ uit. Wij namen het boek onlangs in ontvangst. Het mooie nieuws is dat Pieter al zijn royalties af zal staan aan een goed doel dat dicht bij hem ligt: de Stomavereniging. Wat een bijzonder mooi gebaar. Daar zijn wij natuurlijk ontzettend blij mee!

Op zoek naar waarden bij hulpvragen

Ben je nou helemaal van God los – Op zoek naar waarden bij hulpvragen’ gaat ook over jou: iedereen krijgt namelijk met hulpvragen te maken! Vragen die, zeker door corona, in veelvoud zijn toegenomen en complexer zijn geworden. Pieter neemt je mee naar zijn lessen uit het leven en uit gesprekken die hij voert in zijn coachpraktijk. Het boek is een uitnodiging om op zoek te gaan naar jouw waarden bij hulpvragen, hulpvragen van de ander en van jezelf.

Je kunt het boek nu bestellen op Boekscout.nl en Bol.com! Je kunt het boek ook bestellen bij je boekhandel met het ISBN nummer aangeeft: 978-94-6468-462-9.