Stel je vraag over huidverzorging tijdens chatsessie met stomaverpleegkundige

Op woensdag 21 september 2022 van 15.30 tot 17.00 uur organiseert de Stomavereniging een chatsessie met stomaverpleegkundige Ronald Brienen van Mediq. Het thema van deze chatsessie is: huidverzorging. Heb jij een vraag hierover, stel deze dan aan hem via een één-op-één chatgesprek.

Voor wie is de chatsessie bedoeld?

Misschien is het al even geleden dat jij contact had met de stomaverpleegkundige in het ziekenhuis. En loop je tegen iets aan op het gebied van huidverzorging rondom je stoma. Of vind je het prettig als iemand gewoon even meedenkt met jouw situatie. Dan is het fijn als je op een laagdrempelige manier een vraag kunt stellen aan een stomaverpleegkundige.

En daar is onze chatsessie voor bedoeld. Ronald Brienen is werkzaam als stomaverpleegkundige bij Mediq. Dit is een medisch speciaalzaak. Ronald is BIG-geregistreerd, dat betekent dat hij opgeleid is tot stomaverpleegkundige en bevoegd is om antwoord te geven op jouw vraag.

Let op! Ben jij nog onder behandeling van een stomaverpleegkundige in het ziekenhuis? Dan is het advies van hem/haar leidend in de keuze van welke materialen en hulpmiddelen je voorgeschreven krijgt. De chatsessie is bedoeld voor korte en relatieve eenvoudige vragen, waarmee jij zelf weer verder kunt. Indien je vraag te moeilijk is of als Ronald geen passend antwoord heeft op je vraag, dan denkt hij met je mee waar je dan het beste terecht kan voor advies of meer informatie.

Hoe werkt het?

Tijdens de anderhalf uur van de chatsessie kun je via de chat op onze website je vraag stellen. Je vindt de chat rechtsonder op onze website.

De rode pijl geeft het icoontje aan van de chatfunctie op onze website.

Vul je mailadres in, typ zo compleet mogelijk jouw vraag over huidverzorging en klik op versturen. Dan wordt er een chatgesprek geopend en krijg je van Ronald zo snel mogelijk antwoord op je vraag. Het chatgesprek vindt één-op-één plaats. Dit betekent dat het gesprek alleen zichtbaar is voor jou, de stomaverpleegkundige van Mediq en de moderator van de Stomavereniging.

Eventueel kun je na het stellen van je vraag, nog een foto meesturen via het paperclipje in de chat. Deze foto wordt op een veilige manier naar ons verstuurd. Na afloop van de chatsessie zorgen wij ervoor dat deze foto wordt verwijderd uit ons systeem.

Stel je vraag tijdens de chatsessie

Heb jij een vraag of huidverzorging rondom je stoma? Of vind je het fijn als een stomaverpleegkundige even meedenkt met jouw situatie? Neem dan deel aan de chatsessie op woensdag 21 september a.s. van 15.30 – 17.00 uur op onze website.

stomaJONG
28 september 2022

Kom jij ook naar het StomaJONG-event ’Doorbreek het taboe!’?

Op zaterdag 12 november 2022 organiseert StomaJONG speciaal voor jongeren tussen de 18 en 40 jaar...

Dag van de Stoma
26 september 2022

Dag van de Stoma 2022: doe je ook mee aan onze online actie?

Op zaterdag 1 oktober a.s. is het Dag van de Stoma. Deze dag kunnen we natuurlijk niet ongemerkt...

vacature administratief/secretarieel medewerker
23 september 2022

Vacature: administratief/secretarieel medewerker (tijdelijk)