Heb je darmkanker of een naaste met darmkanker? Dan zit je misschien met veel vragen. In het kader van Darmkankermaand maart hebben wij in samenwerking met darmkankerpatiënten, artsen en verpleegkundigen de Darmkanker app ontwikkeld.

De Darmkanker app biedt patiënten en naasten alle belangrijke informatie, hulpmiddelen en steun die je nodig hebt om actief deel te nemen aan het ziekteproces. Met duidelijke afbeeldingen en video’s wordt alles begrijpelijk uitgelegd. Maak gebruik van handige hulpmiddelen, zoals een dagboek en medicatie herinneringen. De app is een rijke, betrouwbare bron van informatie én personal assistent ineen. Je kunt er gegevens bewaren over jouw zorgverleners, diagnose en behandeling. Zo heb je alles op één plek. Dat maakt deze app veel handiger dan andere apps.

Download hier eenvoudig de Darmkanker app

Nieuwsgierig? Probeer de app dan eens uit. Je kunt de Darmkanker app gratis downloaden in de App Store (iOS) en de Google Play Store (Android). Laat een review achter en laat ons weten wat je ervan vindt!

Download de Darmkanker app hier in de Google Play Store.

Download de Darmkanker app hier in de App Store.

De Darmkanker app is door geneesmiddelenfabrikant Pierre Fabre en BioLizard ontwikkeld in samenwerking met de Stomavereniging, Stichting Darmkanker, Patiënten Begrijpen en Esculaap Media.