Facelift voor Stomavereniging

De huisstijl van de Stomavereniging heeft een facelift gekregen. Het logo is strakker en beter leesbaar. Ook de kleuren zijn nieuw: helder blauw en oranje in plaats van grijsgroen. De Stomavereniging past de huisstijl stap voor stap aan. Vanaf november 2019 zien de website en het kwartaalmagazine Vooruitgang er als nieuw uit. In 2020 volgen de folders en het briefpapier.

Wat heeft de Stomavereniging veranderd?

• Het motto is aangepast van ‘sterker met stoma’ naar ‘samen sterker’. Dit onderstreept de kracht van de vereniging: ervaringen bundelen en elkaar ondersteunen. Het sluit ook beter aan op de toekomst van de Stomavereniging: het vormen van een community.
  • De typografie is gemoderniseerd. De letter is duidelijker, steviger en beter leesbaar, ook voor slechtzienden.
  • Het kleurgebruik heeft meer contrast gekregen: van grijsgroen naar fris blauw en helder oranje. Ambitieus en verbindend.
  • Op het nieuwe beeldmateriaal zie je mensen die een stoma of pouch hebben. De fotografie is fris, open en krachtig. Iedereen is gefotografeerd in een sterke houding met de plek van de stoma duidelijk zichtbaar.

belasting

Belasting: aftrek zorgkosten 2019

Leven met een stoma, pouch of ziekte brengt kosten met zich mee. Kosten voor medische zorg,...

Complicaties sww

Knelpuntenanalyse stoma hulpmiddelenzorg

In december 2019 vroegen we welke knelpunten worden ervaren in de stoma hulpmiddelenzorg. Maar...

vegetables-nieuiwsbericht
18 februari 2020

Heb jij ervaring met een diëtist?

Heb je voedingsadvies gekregen van een stomaverpleegkundige én / of een diëtist? Wat zijn je...