Deel dit bericht

Facelift voor Stomavereniging

De huisstijl van de Stomavereniging heeft een facelift gekregen. Het logo is strakker en beter leesbaar. Ook de kleuren zijn nieuw: helder blauw en oranje in plaats van grijsgroen. De Stomavereniging past de huisstijl stap voor stap aan. Vanaf november 2019 zien de website en het kwartaalmagazine Vooruitgang er als nieuw uit. In 2020 volgen de folders en het briefpapier.

Wat heeft de Stomavereniging veranderd?

  • Het motto is aangepast van ‘sterker met stoma’ naar ‘samen sterker’. Dit onderstreept de kracht van de vereniging: ervaringen bundelen en elkaar ondersteunen. Het sluit ook beter aan op de toekomst van de Stomavereniging: het vormen van een community.
  • De typografie is gemoderniseerd. De letter is duidelijker, steviger en beter leesbaar, ook voor slechtzienden.
  • Het kleurgebruik heeft meer contrast gekregen: van grijsgroen naar fris blauw en helder oranje. Ambitieus en verbindend.
  • Op het nieuwe beeldmateriaal zie je mensen die een stoma of pouch hebben. De fotografie is fris, open en krachtig. Iedereen is gefotografeerd in een sterke houding met de plek van de stoma duidelijk zichtbaar.

Meer artikelen

bezoekdienst
1 augustus 2022

Heb of krijg jij een stoma of pouch? Meld je aan voor onze bezoekdienst

Als je sinds kort een stoma/pouch hebt of binnenkort krijgt, dan komt er veel op je af. De kans is...

Lees verder
0
Nieuws
Vrijwilligers gezocht! (1)
27 juli 2022

Vrijwilligers gezocht voor werkgroep Virtueel Kantoor

Wij zoeken vrijwilligers voor in de centrale werkgroep Virtueel Kantoor. Vier keer per jaar is er...

Lees verder
9
InstagramNieuws
Facebookgroep StomaPARTNERS
26 juli 2022

Word jij moderator van onze Facebookgroep StomaPARTNERS?

Enkele maanden geleden hebben wij een besloten Facebookgroep opgericht, speciaal voor partners van...

Lees verder
9
InstagramNieuws
menu