Fijne feestdagen!

Wat een jaar was 2020! Het jaar waarin activiteiten zoals Stomadagen en regiobijeenkomsten werden afgezegd en elkaar ontmoeten niet meer mogelijk was. Maar ook het jaar van razendsnelle ontwikkelingen zoals virtuele inlopen, online webinars, chatfunctie, stomatrainingen en lancering van de Stoma App.

Door al deze digitale ontwikkelingen en de inzet van alle enthousiaste vrijwilligers waren we op afstand, toch nog een klein beetje samen. Zo konden we ons blijven inzetten voor iedereen met een stoma of pouch en vragen beantwoorden. Maar het allerliefst ontmoeten we elkaar in het echt om ervaringen te delen. We hopen van harte dat dit in 2021 weer mogelijk is.

Bereikbaarheid

De kerstdagen breken bijna aan, en ook voor de Stomavereniging betekent dit een periode van rust. Het kantoor is gesloten tussen woensdag 23 december t/m zondag 3 januari. E-mails, contactformulieren en bestellingen worden na deze periode zo spoedig mogelijk, maar uiterlijk vóór 18 januari beantwoord en verwerkt.

Tijdelijk zijn we via de telefoon bereikbaar op dinsdag tot en met donderdag 13.30 – 16.00 uur. Uitzondering: vanaf woensdag 23 december tot en met zondag 10 januari is de infolijn gesloten er is wel een inspreekmogelijkheid op het antwoordapparaat.

2021

Ook in 2021 gaat de Stomavereniging er weer met volle kracht tegenaan en blijven we ons inzetten voor iedereen met een stoma of pouch. Wil je daarbij helpen? Word lid van de Stomavereniging, doneer of word vrijwilliger, dan zetten we ons samen in voor een optimale kwaliteit van leven voor iedereen met een stoma of pouch. Samen zijn we sterker!

Namens het hele team van de Stomavereniging, het bestuur én alle vrijwilligers wensen we je fijne feestdagen en alle goeds voor 2021!

IryPump
19 oktober 2021

B. Braun stopt met productie van artikelen voor stoma-irrigatie

Fabrikant B.Braun Medical heeft besloten te stoppen met het produceren van artikelen voor...