Hoe ervaar jij het taxivervoer naar het ziekenhuis?

Heb jij in de afgelopen 2 jaar gebruik gemaakt van taxivervoer naar het ziekenhuis? Hoe heb je dat ervaren? Wat vond je bijvoorbeeld van de bereikbaarheid van het taxibedrijf? Kwam de taxi op tijd? Moest je wel eens een taxi met onbekenden delen en wat vond je daarvan?

Onderzoek taxivervoer

Dit onderzoek wordt uitgevoerd in samenwerking met de NFK in het kader van Doneer Je Ervaring. Dit onderzoek is bedoeld voor mensen die ooit kanker hebben (gehad) en de afgelopen 2 jaar gebruik hebben gemaakt van taxivervoer van en naar het ziekenhuis. We horen graag anoniem jouw ervaring. Invullen duurt ongeveer 3 minuten. Vul hier anoniem de vragenlijst in.

Wat gebeurt er met de resultaten?

Een belangenbehartiger van de NFK gaat aan de hand van de resultaten in gesprek met zorgverzekeraars en andere relevante partijen, om te praten over de kwaliteit van het taxivervoer. Wij doen dit samen met een aantal andere patiƫntenorganisaties, namelijk Nierpatiƫnten Vereniging Nederland, Nederlandse Oogvereniging, Dwarslaesie Organisatie Nederland en Spierziekten Nederland. Houd onze website in de gaten voor de resultaten.

Stoma app
25 februari 2020

Wil jij meedenken over een nieuwe app voor stomadragers?

Het Amsterdam Medisch Centrum (AMC) ontwikkelt een mobiele applicatie om mensen met een stoma...

belasting
18 februari 2020

Belasting: aftrek zorgkosten 2019