Meld je aan voor de Stomadag Leiden

Kom ook zaterdag 7 maart naar de Stomadag in Leiden! Tussen 10.00 en 15.00 uur ontmoet je andere stomadragers, hoor je de laatste ontwikkelingen over stomazorg & hulpmiddelen en kun je vragen stellen aan fabrikanten en leveranciers. De Stomadag is een aanrader voor iedereen met een stoma of pouch.

Ochtendprogramma – Hoe zorg je goed voor je huid?

Goed zorgen voor je huid, dát is het thema in 2020. Logisch, want we weten allemaal hoe belangrijk je huid is als je een stoma of pouch hebt. Nog beter: hoe belangrijk het is om een pijnlijke of ontstoken huid te voorkomen. Dus wat kun je wel of juist beter niet doen? Luister bij deze interactieve sessie naar actuele adviezen van stomaverpleegkundigen. En houd je mobiel bij de hand en stem ter plekke mee bij interessante stellingen!

Middagprogramma – Reizen, bekkenbodemspieren en meer

’s Middags stel je je eigen programma samen. In ronde 1 ben je welkom bij een sessie die speciaal gaat over jouw type stoma. In ronde 2 kun je kiezen uit verschillende thema’s, zoals reizen, bekkenbodemspieren en darmspoelen. Liever even ontspannen? Wandel over de stomamarkt en stel je vragen aan de standhouders.

We zien je graag in het LUMC in Leiden

De Stomadag vindt plaats in het LUMC in Leiden, Boerhaaveplein in gebouw 1. Het LUMC ligt op loopafstand van NS station Leiden en is bereikbaar via de A4, A12 en A44. Inschrijven is niet meer mogelijk.

Logo bij nieuwsbricht

Steun de Stomavereniging

Met jouw financiële steun maak je het de Stomavereniging mogelijk te blijven werken aan een...

Portretten voor nieuwe huisstijl Nederlandse Stomavereniging

Online gastlessen

Hoe verzorg je gastlessen tijdens de coronacrisis? Dat doe je uiteraard online! De Stomavereniging...

toilet-paper-4974461_1920-artikel
30 juni 2020

In het openbaar naar de wc?

Weer onbezorgd genieten op een terrasje? Dat is er voor veel mensen met een stoma of pouch nog...