Meld je aan voor de Stomadag Leiden

Kom ook zaterdag 7 maart naar de Stomadag in Leiden! Tussen 10.00 en 15.00 uur ontmoet je andere stomadragers, hoor je de laatste ontwikkelingen over stomazorg & hulpmiddelen en kun je vragen stellen aan fabrikanten en leveranciers. De Stomadag is een aanrader voor iedereen met een stoma of pouch.

Ochtendprogramma – Hoe zorg je goed voor je huid?

Goed zorgen voor je huid, dát is het thema in 2020. Logisch, want we weten allemaal hoe belangrijk je huid is als je een stoma of pouch hebt. Nog beter: hoe belangrijk het is om een pijnlijke of ontstoken huid te voorkomen. Dus wat kun je wel of juist beter niet doen? Luister bij deze interactieve sessie naar actuele adviezen van stomaverpleegkundigen. En houd je mobiel bij de hand en stem ter plekke mee bij interessante stellingen!

Middagprogramma – Reizen, bekkenbodemspieren en meer

’s Middags stel je je eigen programma samen. In ronde 1 ben je welkom bij een sessie die speciaal gaat over jouw type stoma. In ronde 2 kun je kiezen uit verschillende thema’s, zoals reizen, bekkenbodemspieren en darmspoelen. Liever even ontspannen? Wandel over de stomamarkt en stel je vragen aan de standhouders.

We zien je graag in het LUMC in Leiden

De Stomadag vindt plaats in het LUMC in Leiden, Boerhaaveplein in gebouw 1. Het LUMC ligt op loopafstand van NS station Leiden en is bereikbaar via de A4, A12 en A44. Inschrijven is niet meer mogelijk.

Peggy Hesseling
13 oktober 2021

‘Ik ga in de overlevingsstand’

Peggy Hesseling (37), vrijwilliger bij StomaJong, besteedt haar beperkte energie bewust. ‘Ik...

InstagramNieuwsVooruitgang
vacature
11 oktober 2021

Gezocht: Belangenbehartiger (28 uur per week)

Ben jij op zoek naar een dynamische functie waarbinnen je op een breed en divers terrein opereert?...

InstagramNieuws
Wereld Stomadag 2021
22 september 2021

Wereld Stomadag 2021: doe je ook mee aan onze online actie?

Op zaterdag 2 oktober a.s. is het Wereld Stomadag. Deze dag kunnen we natuurlijk niet ongemerkt...

InstagramNieuws