Stomavereniging is verhuisd!

De Stomavereniging is verhuisd! Na 3 jaar hebben wij ons kantoor in Houten verlaten en heeft de Stomavereniging zich per 12 december 2019 gevestigd in een spiksplinternieuw kantoor bij de Nederlandse Federatie van Kankerpatiëntenorganisaties (NFK) en Integraal Kankercentrum (IKNL) in Utrecht. Hier zitten wij samen met verschillende andere patiëntenorganisaties onder één dak.

Ruimte & bereikbaarheid

Onze nieuwe locatie is op Hoog Catharijne vlakbij Utrecht Centraal. Het nieuwe kantoor bied veel meer ruimte en is goed bereikbaar, met name via het openbaar vervoer. Je bent binnen enkele minuten op Utrecht Centraal. Het adres is Godebaldkwartier 365, 3511 DT in Utrecht.

Nauwe samenwerking

Op de nieuwe locatie zitten momenteel ook de NFK, IKNL en vele andere patiëntenorganisaties zoals Stichting OlijfLongkanker Nederland en de Prostaatkanker Stichting. Ook de Borstkankervereniging is eind 2019 verhuisd naar hetzelfde adres. Door samen op één adres te wonen, kunnen we nauwer samenwerken en zaken (zoals ICT) delen waardoor de kosten lager worden.

Stoma app
25 februari 2020

Wil jij meedenken over een nieuwe app voor stomadragers?

Het Amsterdam Medisch Centrum (AMC) ontwikkelt een mobiele applicatie om mensen met een stoma...

belasting
18 februari 2020

Belasting: aftrek zorgkosten 2019