Twee nieuwe bestuursleden

Goed nieuws, het verenigingsbestuur van de Stomavereniging krijgt versterking van 2 nieuwe bestuursleden. De nieuwe bestuursleden zijn Ilse van Woudenberg en Wim Gerlag. De bestuursleden zijn officieel per 1 december 2019 benoemd tijdens een gezamenlijke vergadering met de Ledenraad. Wij stellen ze graag voor:

Ilse van Woudenberg

Ilse is hoofd communicatie en secretaris Raad van Bestuur van het BovenIJ ziekenhuis in Amsterdam. Zij is pouchdrager en al jaren bekend met de vereniging. In het verleden was zij enige tijd actief binnen de vereniging (toen nog Harry Bacon Stichting) als jonge bezoeker. Ilse heeft een professionele loopbaan op het gebied van communicatie & organisatie in de goede doelen sector (o.a. MLDS, VN, Vluchtelingenwerk). Zij is zeer gemotiveerd om vanuit haar ervaringen op communicatief gebied, met strategische koersbepaling en verandertrajecten op bestuurlijk niveau, nu ook een bijdrage te leveren aan het werk van de Stomavereniging.

Wim Gerlag

Wim is voormalig advocaat en docent recht op een HBO. Hij is stomadrager. Wim is al jaren lid van de vereniging. Hij vindt de Stomavereniging een must in de samenleving. Hij is tot nu toe niet actief geweest binnen de vereniging, maar heeft veel bestuurlijke ervaring opgedaan in allerlei (neven)functies naast zijn reguliere werk. Wim heeft een uitgebreid netwerk in Zuid-Limburg. Hij is zeer gemotiveerd om in het bestuur onder meer vanuit zijn juridische en bestuurlijke ervaring een bijdrage te leveren aan het werk van de Stomavereniging.

belasting

Belasting: aftrek zorgkosten 2019

Leven met een stoma, pouch of ziekte brengt kosten met zich mee. Kosten voor medische zorg,...

Complicaties sww

Knelpuntenanalyse stoma hulpmiddelenzorg

In december 2019 vroegen we welke knelpunten worden ervaren in de stoma hulpmiddelenzorg. Maar...

vegetables-nieuiwsbericht
18 februari 2020

Heb jij ervaring met een diëtist?

Heb je voedingsadvies gekregen van een stomaverpleegkundige én / of een diëtist? Wat zijn je...