Als je een stoma krijgt, ziet je leven er ineens heel anders uit. Het (gratis) online programma Sterk met Stoma helpt je om te gaan met je nieuwe uitdagingen. Het bestaat uit een e-learning met inspirerende video’s, podcasts, opdrachten, een e-book én bonusmateriaal. Meer informatie over Sterk met Stoma vind je hier.

Veerkrachtprogramma met persoonlijke coaching

Ben je verzekerd bij a.s.r., dan krijg je als stomadrager vooraf aan het programma een persoonlijk intakegesprek en zes coachingmomenten vergoed. In 13 weken leer je hoe je jouw veerkracht vergroot. Jouw coach helpt je om de nieuwe inzichten in de praktijk te brengen. Daarnaast krijg je een lidmaatschap van de Stomavereniging cadeau t.w.v. 35 euro per jaar. Zo krijg jij een extra compleet pakket om (mentaal) veerkrachtiger te worden in jouw nieuwe leven met een stoma. Het doel: meer veerkracht, vrijer leven!

Volledig vergoed bij a.s.r

Ben je aanvullend verzekerd bij a.s.r. en wil je je aanmelden voor de persoonlijke coaching bij Sterk met Stoma? Mail dan je naam en e-mailadres naar:

info@stomavereniging.nl

Ben je niet aanvullend verzekerd bij a.s.r. of ergens anders verzekerd? Dan kost de persoonlijke coaching bij Sterk met Stoma €360,-.