Webinar over vergoedingen en verkrijgbaarheid van stomahulpmiddelen

Op woensdag 17 november a.s. om 19.00u organiseren we samen met vergoedgeregeld.nl een webinar over de vergoedingen en verkrijgbaarheid van stomahulpmiddelen. Veel stomadragers ervaren beperkingen bij het verkrijgen van de juiste hulpmiddelenzorg, blijkt uit ons gezamenlijke onderzoek. Jij ook? Dan valt er nog veel voor jou te winnen.

Tijdens het webinar ontdek je de mogelijkheden die er zijn om zelf de regie te pakken en op te komen voor jouw rechten. Stomadragers en deskundigen gaan met elkaar in gesprek over de belangrijkste dilemma’s die uit het onderzoek naar voren zijn gekomen. En ook jij kan jouw vragen stellen. Met concrete tips sluiten we het webinar af. Vind je dit interessant? Meld je dan gratis aan voor het webinar.

Onderzoek onder stomadragers

Aan het onderzoek door Stomavereniging en vergoedgeregeld.nl namen bijna 1.500 stomadragers deel die afhankelijk zijn van stomahulpmiddelen. Hiermee geeft het een goede indruk van de situatie waarin veel stomadragers dagelijks leven. Wat blijkt: de helft van hen heeft aanpassingen moeten doen in het dagelijks leven. Zo zijn mensen bijvoorbeeld minder gaan sporten of gaan ze minder vaak op vakantie dan voorheen. Dat kan beter!

De uitkomsten van het onderzoek zetten we in om de belangen van onze leden en gebruikers te behartigen en hen te helpen een actief en volwaardig leven te leiden. Bekijk alle uitkomsten op vergoedgeregeld.nl, een initiatief van Coloplast B.V.

Meld je aan voor het webinar

Herken jij het moeten doen van aanpassingen in het dagelijks leven door je stoma? En wil je wel eens tips krijgen en ervaringen uitwisselen met stomadragers en deskundigen over de vergoedingen en verkrijgbaarheid van stomahulpmiddelen? Vergeet je dan niet aan te melden voor het webinar op woensdagavond 17 november a.s.

lotgenotencontact bij kanker
30 juni 2022

Wat is jouw ervaring met lotgenotencontact bij kanker?

Heb jij kanker (gehad) of heb je een verhoogde kans op kanker? Dan horen we graag wat jouw...

InstagramNieuws
praatkaarten winnen ABC Trofee
29 juni 2022