Wat heb jij nodig voor een goed en leuk leven?

Hoe je het ook wendt of keert, door je ziekte en/of het krijgen van een stoma verloopt je leven anders dan je had verwacht. Hoe pak je de draad weer op als je net een stoma hebt? Wat heb jij nodig om weer een goed, prettig leven te leiden (in plaats van lijden)? Welke inspiratie, tips en vormen van ondersteuning helpen (of hielpen) jou daarbij?

De Stomavereniging ontwikkelt met een samenwerkingspartner een online programma voor mensen die net een stoma of pouch hebben. Met dit programma willen we handvatten bieden om veerkrachtig om te gaan met de mogelijke uitdagingen die je tegenkomt als je (net) een stoma of pouch hebt.

Online programma

Maar hoe moet zo’n programma eruit zien en wat moet daar in zitten? We willen dit graag toetsen bij jullie. Want wie weet beter dan jullie of het programma/de training goed aansluit bij de wensen van de stomadrager?

Vul de vragenlijst in

Wil je daarom deze vragenlijst invullen? Of plak deze link in je internetbrowser: https://nl.surveymonkey.com/r/veerkracht Het invullen duurt maar 5 minuten. Alle antwoorden worden uiteraard volledig anoniem verwerkt.

nationale-plasdag
16 september 2021

Eén derde van Nederlanders heeft last van tekort aan openbare toiletten

Maar liefst dertig procent van de Nederlanders vindt dat zijn levenskwaliteit lijdt onder het...