De Stomavereniging

De Stomavereniging is een vereniging voor en door mensen met een stoma of pouch. Het is de plek waar ervaringen van stomadragers verzameld en gedeeld worden. Wij vinden het als Stomavereniging belangrijk om waarde aan het leven van mensen met een stoma of pouch toe te voegen.

De kracht van de Stomavereniging is de ervaringsdeskundigheid: ervaringen bundelen en inzetten voor mensen met een stoma of pouch. Daarin zijn wij uniek. Door het delen van al die ervaringen en kennis helpen we elkaar sterker te worden.

Lid worden

Als u lid wordt van de Stomavereniging, blijft u op de hoogte van alle ontwikkelingen rondom het dagelijks leven met een stoma of pouch. U krijgt informatie, nieuws en praktische tips. U kunt uw ervaringen delen met andere mensen met een stoma of pouch. En u kunt erop rekenen dat de Stomavereniging uw belangenbehartigt naar zorgverzekeraars, zorgaanbieders, medisch speciaalzaken en de overheid. Word lid.

Voordelen lidmaatschap

Lees meer over