Lidmaatschap met belastingvoordeel

Als je de komende vijf jaar of langer lid blijft van de Stomavereniging en ons extra wilt steunen, dan kan dit met belastingvoordeel. Dit doet je door je jaarlijkse contributie te verhogen en dit bedrag vervolgens fiscaal af te trekken.

Schenken met voordeel

Met onderstaande tool bereken je snel jouw voordeel. Voorbeeld: stel, je wilt € 50,- per jaar doneren. De tool geeft aan dat je € 29,- terugkrijgt van de belasting. Tel dit op bij die € 50,-. Je schenkt dan € 79,- per jaar. Superfijn, want zo steun je ons meer voor hetzelfde bedrag.

Periodieke schenking

Hoe gaat dit in zijn werk? Je regelt dit eenvoudig. Enige voorwaarde is dat je je jaarlijkse contributie op minimaal € 50,- vastzet en dat je dit vastlegt in het formulier periodieke schenking dat je kunt downloaden van onze website. Je geeft de Stomavereniging meer en profiteert zelf van het belastingvoordeel. Bovendien geeft jouw periodieke schenking ons zekerheid voor de langere termijn.

Meer informatie?

Wil je meer informatie over periodiek schenken? Neem contact op met de Stomavereniging via info@stomavereniging.nl of 030 – 634 39 10.