Lidmaatschap met belastingvoordeel

Als u de komende vijf jaar of langer lid blijft van de Stomavereniging en ons extra wilt steunen, dan kan dit met belastingvoordeel. Dit doet u door uw jaarlijkse contributie te verhogen en dit bedrag vervolgens fiscaal af te trekken.

Hoe krijgt u belastingvoordeel?

Hoe gaat dit in zijn werk? U regelt dit eenvoudig, zonder tussenkomst van een notaris. Enige voorwaarde is dat u uw jaarlijkse contributie op minimaal € 40, – vastzet en dat u dit vastlegt in het formulier periodieke schenking dat u kunt downloaden van onze website. U geeft de Stomavereniging meer en profiteert zelf van het belastingvoordeel. Bovendien geeft uw periodieke schenking ons zekerheid voor de langere termijn.

Voorbeeld

Bij een jaarlijkse contributie van € 40, – kost uw lidmaatschap u uiteindelijk minder dan de jaarlijkse contributie van € 25 (bij een inkomstenbelastingtarief van 42%). Uw extra steun aan de Stomavereniging kost u dus niets. Sterker nog: het levert u ook nog wat op.