Logo en huisstijl

-Logo_Stomavereniging_2015Ons motto is: ‘Sterker met Stoma, door jouw ervaring te delen’. Wij geven hiermee aan dat de Stomavereniging dé patiëntenvereniging is met alle kennis over stoma’s. Het is de plek waar ervaringen van mensen met een stoma verzameld en gedeeld worden. Door het delen van al die ervaringen helpen we elkaar sterker te worden.

Met dit motto willen we uitstralen dat we een zelfbewuste en krachtige vereniging zijn, juist nu er in de zorg zoveel verandert. We willen stevig opkomen voor de belangen van mensen met een stoma. Samen staan we sterker en streven we ernaar dat iedereen zich met zijn/haar stoma ook sterker gaat voelen. Daarbij is het delen van ervaringen essentieel: in de regio’s, tijdens de Stomadagen en via de Bezoekdienst.

Klik hier om ons logo te downloaden: S_Logo_Stomavereniging_2015.jpg.

Waarom ‘Sterker met stoma’?

We vinden het als Stomavereniging belangrijk om waarde aan het leven van mensen met een stoma toe te voegen. Met ons motto geven we kort en bondig aan wat we willen zijn als vereniging en waarmee we ons onderscheiden en wat de toegevoegde waarde is voor onze leden.

De kracht van de Stomavereniging is de ervaringsdeskundigheid: ervaringen bundelen en inzetten van mensen met een stoma. Daarin zijn wij uniek. Dit communiceren we met Sterker met Stoma (door jouw ervaring te delen) en hiermee geven we waarde aan het merk Stomavereniging. Daarom is Sterker met Stoma onderdeel van onze huisstijl en logo.