Webinar

Sinds 2020 organiseert de Stomavereniging ook webinars. Zo kun je vanuit huis online sessies volgen over interessante onderwerpen rondom leven met een stoma. Houd onze website en nieuwsbrief in de gaten voor de volgende data.

Volgende webinar zaterdag 18 september

Zaterdag 18 september 2021 is er weer een online Stomadag. Dit evenement is voor iedereen meteen stoma of pouch en andere geïnteresseerden. Dit keer staat het webinar in het teken van het thema huid. Meld je hier alvast aan.

Webinars terugkijken

Wil je alle webinars nog eens terugkijken? Dat kan via ons YouTube kanaal of via deze pagina met het overzicht van webinars. Wil je geen webinar missen? Vergeet niet om je op ons YouTube kanaal (gratis) te abonneren. Je krijgt dan automatisch een melding wanneer er weer een nieuwe webinar online staat.

Wat wil jij zien?

Heb jij een specifieke vraag of onderwerp waar je meer over wilt weten? Stuur dit naar info@stomavereniging.nl o.v.v. ‘idee webinar’. Wie weet komt jouw vraag of onderwerp de volgende keer aan bod.