Het eerste half jaar betaal je niets voor je lidmaatschap, daarna slechts €36,- per jaar. Meld je direct aan en word lid!

Wij zetten ons in voor goede, toegankelijke stomazorg. We zijn dé plek waar je ervaringen over leven met een stoma (met anderen) kunt delen. Met een lidmaatschap krijg je gratis toegang tot actuele informatie, je ontvangt viermaal per jaar ons magazine Vooruitgang en je wordt als eerste uitgenodigd voor onze events. Met ingang van 1 januari 2024 wordt het contributiebedrag van de Stomavereniging verhoogd met 1 euro. Het wordt dan dus 36 euro per jaar.

Wist je dat sommige zorgverzekeraars (een deel van) de lidmaatschapskosten van de Stomavereniging vergoeden vanuit de aanvullende verzekering? Bekijk of dat ook geldt bij je huidige of toekomstige zorgverzekeraar.