Help op jouw manier

De Stomavereniging is de organisatie die opkomt voor de belangen van alle mensen met een stoma of pouch. Zo bewaken wij de kwaliteit van stomazorg en zorgen we dat je hulpmiddelen vergoed worden. Met jouw steun kunnen wij ons nog beter inzetten voor goede, toegankelijke stomazorg. Help je mee? Steun met een donatie, een schenking, als vrijwilliger of als lid!

Word lid

Word lid van de Stomavereniging! De Stomavereniging is dé plek waar je ervaringen over leven met een stoma met anderen kunt delen. Ook kan de vereniging zich door jouw lidmaatschap nog beter inzetten voor goede, toegankelijke stomazorg. Het lidmaatschap is het eerste halfjaar gratis, daarna betaal je €36,- per jaar.

Word vrijwilliger

De Stomavereniging is altijd op zoek naar enthousiaste vrijwilligers. Zonder dit netwerk van meer dan 150 vrijwilligers kunnen wij niet bestaan.

Samen staan we sterker!

Schenk eenmalig

Met jouw financiële steun maak je het de Stomavereniging mogelijk te blijven werken aan een optimale kwaliteit van leven voor mensen met een stoma of pouch. Vrijblijvend een eenmalige donatie geven?

Doneer structureel

Doneren kan op verschillende manieren. Eenmalig, maandelijks of jaarlijks. We zijn blij met elke donatie!

Nalaten

Iedere vorm van steun is welkom. Ook uit nalatenschappen. Wil je daarom eens nadenken over het opnemen van de Stomavereniging in het testament?

Waarom de Stomavereniging steunen?

Doneer nu
• Belangenbehartiging
• Meldpunt Stomazorg
• Lotgenotencontact
• Informatie & voorlichting
• Training en begeleiding
• Onderzoek & innovatie

Met jouw hulp maken we het mogelijk!