Regio Noord-West (Noord-Holland, Utrecht & Flevoland-West)

Regio Noord-West van de Stomavereniging is actief in de provincies Noord-Holland, Utrecht en in de Flevopolder (westelijk gedeelte, waaronder Lelystad en Almere).

Activiteiten in regio Noord-West

Activiteiten

• Binnen onze regio zijn verschillende bezoekers actief zij worden gecoördineerd door Tineke Plessen.
  • De inloop middagen/ochtenden worden gehouden in Alkmaar, Nieuw Vennep, Woerden en Almere. De data van de bijeenkomsten staan onderaan deze pagina.
  • Ook worden in de regio regelmatig thema bijeenkomsten gehouden, in samenwerking met de stomaverpleegkundigen van een van de ziekenhuizen in onze regio. De data van de thema bijeenkomsten staan onderaan deze pagina.
  • Een team van docenten zijn actief voor het geven van gastlessen.

Voor meer informatie over onze activiteiten kun je altijd terecht bij een van onze regioteamleaden.

Contactpersonen

Cor Damman