Virtueel Kantoor

De Stomavereniging heeft ruim 150 vrijwilligers die zich inzetten voor anderen met een stoma of pouch. Om jou als vrijwilliger goed te kunnen ondersteunen is er het Virtueel Kantoor. Hier kun je online alle documenten over de Stomavereniging vinden die jij nodig hebt. Bovendien kun je vanuit het Virtueel Kantoor mailen met je eigen @stomavrijwilliger.nl e-mailadres.

Wat is het Virtueel Kantoor?

Het Virtueel Kantoor is er voor alle vrijwilligers van de Stomavereniging, ongeacht welke functie je hebt. Op dit online platform kun je gemakkelijk alle informatie, documenten, notulen en richtlijnen vinden. Zodat je op een prettige en makkelijke manier je werk kunt doen. Alle documenten zijn geordend onder de verschillende commissies en regio’s. Ook vind je hier je eigen mailbox die je als vrijwilliger kunt gebruiken.

Inloggen Virtueel Kantoor

Klik op de button om in te loggen op het Virtueel Kantoor:

Aanmelden Virtueel Kantoor

Heb je nog geen inloggegevens voor het Virtueel Kantoor? Meld je dan aan als vrijwilliger bij de Stomavereniging. Zodra je bent ingeschreven als vrijwilliger, ontvang je uitleg en inloggegevens.

Vragen?

Heb je vragen over het Virtueel Kantoor of lukt er iets niet? Neem dan contact op met Con de Man (c.deman@stomavrijwilliger.nl) of Cor Damman (c.damman@stomavrijwilliger.nl).

Meer digitale informatie voor vrijwilligers

Ben je of word je vrijwilliger bij de Stomavereniging? Dan hebben wij wat basisinformatie beschikbaar over de Stomavereniging zelf en hoe we werken. Je kunt deze informatie bekijken als losse filmpjes via het Virtueel Kantoor of via deze website of ons YouTube kanaal.