Word lid of doneer

Evenement

Oost (Overijssel, Gelderland & Flevoland-Oost)

Bloemschikken in Dalfsen

Familie Schuurman - Noordeinde 3, Dalfsen 10.00 uur - 12:00 uur

Regio Oost van de Stomavereniging organiseert, in samenwerking met Dian Schuurman, een bloemschikworkshop. Dian Schuurman heeft colitis ulcerosa en weet wat het is om met beperkte energie om te gaan.

Bij haar thuis in een mooie landelijke omgeving in Dalfsen geeft zij creatieve workshops. Deze keer is het thema: Lente!

Je mag zelf een bord of platte schaal meenemen, en eventueel een snoeischaar en draadtangetje.

Per bijeenkomst is er ruimte voor maximaal 6 deelnemers. De eigen bijdrage is € 10 euro (contant). Dit bedrag zal -na aftrek van gemaakte onkosten- geheel ten goede komen van de Stomavereniging.

Datum en tijdstip:
Maandag 22 april van 10.00 tot 12.00
Maandag 22 april van 19.30 tot 21.30
Woensdag 24 april van 10.00 tot 12.00

Geef bij aanmelding door op welke datum je de workshop zou willen volgen. We kijken voor welk tijdstip de meeste belangstelling is en dan worden het 2 workshops.

Opgeven graag vóór maandag 15 april via: e.zweers@stomavereniging.nl met de datum waarop je deze workshop zou willen volgen. Nadat wij de indeling gemaakt hebben nemen wij weer contact met je op.

Meerijden?
Eventueel meerijden kan geregeld worden. (Bushalte is op ca. 500 mtr)