Evenement

Noord-West (Noord-Holland, Utrecht & Flevoland-West)

Samenkomst met stomaverpleegkundige en diëtiste in Nieuwegein

St. Antonius Ziekenhuis Conferentiekamer 4. - Koekoekslaan 1, Nieuwegein 14:00 - 15:30 uur

De Stomavereniging, afdeling Noordwest, organiseert samen met stomaverpleegkundige Marianne den Hertog en diëtiste Femke Corbière een informatieve bijeenkomst in het St. Antonius Ziekenhuis in Nieuwegein.

Vanzelfsprekend kunnen er onderling ook veel ervaringen en tips uitgewisseld worden. Om de middag nog beter te kunnen laten aansluiten bij uw wensen of behoeften vragen we u om bij opgave aan te geven welke stoma u heeft (colostoma, ileostoma, urinestoma of pouch). Als u al een specifieke vraag heeft is het eveneens fijn als u die vermeldt.

Programma:

14.00 – 14.15: kort kennismakingrondje
14.15 – 14.45: inleidend praatje van de diëtiste
14.45 – 15.00: korte pauze
15.00 – 16.00: vragen stellen, ervaringen uitwisselen etc.

Aanmelden:

Omdat er slechts plek is voor maximaal 12 mensen graag aanmelden bij Tineke Plessen, ook voor eventuele vragen.
Per email: t.plessen@stomavereniging.nl of per telefoon 06-51513755. Vergeet niet je soort stoma te benoemen

Wij verheugen ons op een mooie opkomst!
Mede namens Marianne en Femke,
Tineke Plessen