Evenement

Zuid (Noord-Brabant & Limburg)

Saunabijeenkomst Nuland

Sauna Hotel Bron Apart - Dorpstraat 5G, Nuland 11.00 uur

Vanwege de grote belangstelling kunt u zich helaas niet meer aanmelden voor de saunabijeenkomst.

Ging u voorheen graag naar de sauna, maar voelt u zich nu wat ongemakkelijk? De Stomavereniging en Sauna Hotel Bron Apart bieden u de mogelijkheid om in besloten gezelschap (weer) kennis te maken met de sauna cultuur. Deel uw ervaring en beleef het pure saunagevoel samen met andere mensen met een stoma. Wegens groot succes herhalen wij dit arrangement op 9 mei 2024 van 11.00 – 17.00 uur!

Geniet van een volledig verzorgde lunch en beleef de wereld van ontspanning. U kunt exclusief gebruik maken van het gehele complex. In het complex zijn o.a. een klein zwembad, bubbelbad, Finse droge sauna, infrarood sauna en Turkse stoomsauna aanwezig. Dit arrangement wordt begeleid door een vrijwilligster van de Stomavereniging.

Donderdag 9 mei van 11.00 uur tot 17.00 uur

Deelnemers
Maximaal 10 personen en vol = vol. Deze uitnodiging geldt uitsluitend voor mensen met een stoma.

Kosten
Voor dit arrangement geldt een speciaal gereduceerd tarief. Dit is inclusief lunch, fruitplateau en plateau met zoete lekkernijen en onbeperkt koffie, thee en frisdrank. Daarnaast kunt u gebruik maken van slippers, badjas, handdoeken en luxe verzorgingsproducten.

Aanmelden
U kunt zich aanmelden door een e-mail te sturen naar Theo Thijssen: t.thijssen@stomavereniging.nl of naar info@bronapart.nl.

Bron Apart
Dorpstraat 5 G
5391 AS Nuland

Kijk voor meer informatie op de website van Sauna Hotel Bron Apart: http://www.bronapart.nl/