Facebookmoderators

De Stomavereniging heeft vier besloten Facebookgroepen: StomaJONG (18-40 jaar), Stoma40+ (vanaf 40 jaar), StomaKIDS (voor ouders van kinderen met een stoma of pouch) en StomaPARTNERS (voor partners van iemand met een stoma of pouch). In deze groepen kun je in contact komen met anderen om ervaringen te delen of vragen te stellen. De groepen zijn privé, dus de inhoud is alleen zichtbaar voor leden. Bovendien kunnen andere mensen niet zien dat jij lid bent van zo’n groep.

Moderators

De Facebookgroepen worden beheerd door een leuk en enthousiast team van vrijwilligers die zelf een stoma of pouch hebben. Zij zijn, in overleg met de online communicatieadviseur van de Stomavereniging, verantwoordelijk voor de Facebookgroep en de gesprekken die daarin plaatsvinden.

Stoma40+ Facebookgroep

• Sun van Helvoort
  • Elza de Leeuw

StomaJONG Facebookgroep

• August Uitzetter (contactpersoon)
  • Emily Brouwer
  • Janille van der Veen
  • Ibolya Wessels
  • Willem van Erp
  • Peggy Hesseling
  • Chantal Aarnout

StomaKIDS Facebookgroep

• Sun van Helvoort (a.i.)
  • Elza de Leeuw (a.i.)

StomaPARTNERS Facebookgroep

• Anja Kaandorp

Ook moderator worden?

Lijkt het je ook wat om moderator te worden van een Facebookgroep en om deel uit te maken van dit enthousiaste moderatorteam? Word vrijwilliger bij de Stomavereniging of meld je aan door een e-mail te sturen naar info@stomavereniging.nl onder vermelding van ‘Facebook moderator’.

Of je nu veel of weinig tijd hebt, er is altijd iets te doen dat bij je past. Uiteraard ontvang je trainingen vanuit de Stomavereniging en word je voor advies en informatie bijgestaan door de online communicatieadviseur van de Stomavereniging.