Lidmaatschap met belastingvoordeel

Als je de komende vijf jaar of langer lid blijft van de Stomavereniging en ons extra wilt steunen, dan kan dit met belastingvoordeel. Dit doet je door je jaarlijkse contributie te verhogen en dit bedrag vervolgens fiscaal af te trekken.

Hoe krijg je belastingvoordeel?

Hoe gaat dit in zijn werk? Je regelt dit eenvoudig. Enige voorwaarde is dat je je jaarlijkse contributie op minimaal € 40, – vastzet en dat je dit vastlegt in het formulier periodieke schenking dat je kunt downloaden van onze website. Je geeft de Stomavereniging meer en profiteert zelf van het belastingvoordeel. Bovendien geeft jouw periodieke schenking ons zekerheid voor de langere termijn.

Voorbeeld

Bij een jaarlijkse contributie van € 40, – kost je lidmaatschap je uiteindelijk minder dan de jaarlijkse contributie van € 25 (bij een inkomstenbelastingtarief van 42%). Jouw extra steun aan de Stomavereniging kost jou dus niets. Sterker nog: het levert je ook nog wat op.