Ben jij partner van iemand met een stoma of pouch? Ook dan kun je behoefte hebben aan (online) lotgenotencontact. En we hebben goed nieuws: dat kan nu in onze gloednieuwe Facebookgroep StomaPARTNERS. Hier kun je vragen stellen, je verhaal delen en een luisterend oor vinden.

Hoe ondersteun jij je partner die een stoma of pouch heeft? Praten jullie er vaak over, of juist niet? En help jij wel eens bij de verzorging van zijn/haar stoma, of doet je partner dat liever zelf? Lukt het jou/jullie om de stoma te accepteren? Dit zijn allemaal onderwerpen die je kunt bespreken in de Facebookgroep StomaPARTNERS.

Facebookgroep StomaPARTNERS

Goed om te weten: de groep is privé, dat betekent dat de inhoud alleen zichtbaar is voor leden en dat andere mensen niet zomaar zien dat jij lid bent van de groep. De groep wordt beheerd door een vrijwilliger, die zelf jarenlang een partner met een stoma heeft gehad. Ook kijkt een medewerker van het landelijk bureau van de Stomavereniging mee.

Ben jij partner van een stoma- of pouchdrager en wil je ervaringen uitwisselen met andere partners? Meld je dan aan voor de Facebookgroep StomaPARTNERS. Let op: bij je aanmelding dien je drie lidmaatschapsvragen te beantwoorden en akkoord te gaan met de spelregels, anders kunnen wij je niet toelaten in de groep. De groep is uitsluitend bedoeld voor partners. Draag jij (of jouw kind) zelf een stoma of pouch, dan ben je welkom in een van onze andere Facebookgroepen.

Tags: