Redactie Vooruitgang

De Vooruitgang is het kwartaalmagazine van de Stomavereniging. Dit blad staat vol interessante artikelen voor mensen met een colo-, ileo- of urinestoma of pouch. Het blad is ook interessant voor mensen die nog een stoma gaan krijgen of voor partners, familieleden en naasten. Er staan veel nuttige tips, interviews en reportages in. Ons magazine verschijnt 4 keer per jaar in maart, juni, september en december.

Redactie Vooruitgang

De Vooruitgang wordt samengesteld door hoofdredacteur Bert Bukman, Marlies Jansen (communicatieadviseur Stomavereniging) en de redactieleden. In de redactie zitten verschillende vrijwilligers met een stoma of pouch en stomaverpleegkundigen. Zij komen 4 keer per jaar samen om ervoor te zorgen dat elke Vooruitgang weer vol leuke en interessante artikelen staat.

Ook in de redactie?

Wil je ook meedenken over de inhoud van Vooruitgang? Of wil je meeschrijven aan artikelen voor de Vooruitgang? Stap dan in de redactie. Meld je aan door een e-mail te sturen naar info@stomavereniging.nl onder vermelding van ‘redactie Vooruitgang’.