Ken je Sterk met Stoma al? Ons veerkrachtprogramma helpt je om zelfverzekerder en vrijer in het leven te staan. Want ook met een stoma kun je fit blijven en je leven leiden zoals jíj dat wilt! Het programma is uitgebreid en kent nu 3 varianten:

1. Online programma met video’s, webinars, oefeningen, podcasts en meer (GRATIS)
2. Online programma + 3 coaching sessies (175 euro)
3. Online programma + 3 maanden persoonlijke begeleiding door een coach (360 euro)

De coach helpt onder meer jouw valkuilen in kaart te brengen en de nieuwe inzichten in de praktijk te brengen.

Coaching vergoed

Goed nieuws: de Sterk met Stoma-coaching wordt door de meeste verzekeraars geheel of gedeeltelijk vergoed. Zo vergoeden onder meer a.s.r, VGZ, CZ, Menzis en Zilveren Kruis de coaching vanaf 50 euro tot volledig. Dit is afhankelijk van je aanvullende verzekering, van waaruit preventieve gezondheidscursussen en cursussen van patiëntenverenigingen (zoals Sterk met Stoma-coaching) worden vergoed.
Wil je zeker weten of en hoeveel er precies wordt vergoed, neem dan contact op met je verzekeraar.

Korting of lidmaatschap Stomavereniging

Leden van de Stomavereniging krijgen 35 euro korting als zij Sterk met Stoma inclusief coaching volgen. Ben je geen lid? Dan krijg je het lidmaatschap cadeau.

Wat is Sterk met Stoma?

Het veerkrachtprogramma Sterk met Stoma helpt mensen die recent een stoma of pouch hebben gekregen, om te gaan met de veranderingen en uitdagingen in hun leven. Zodat zij kunnen blijven leven zoals zij zijn gewend en willen blijven doen.

Wat biedt Sterk met Stoma?

• Meer veerkracht om beter om te gaan met uitdagingen in het dagelijks leven
  • Meer controle over het leven met een stoma
  • Leven met een stoma niet of minder als een beperking ervaren
  • Een vrijer, krachtiger gevoel

Meld je aan voor Sterk met Stoma

Sterk met Stoma is ontwikkeld door de Stomavereniging en Coloplast i.s.m. Team Heartbeats.