Vind je het leuk om als vrijwilliger jouw administratieve kennis en vaardigheden in te zetten voor andere mensen? Dan is de Stomavereniging op zoek naar jou!

De Stomavereniging is er voor en door mensen met een stoma of pouch en heeft een groot netwerk aan vrijwilligers. Samen hebben we als doel dat alle mensen met een stoma of pouch goede zorg krijgen, mee kunnen doen in de maatschappij en zoveel mogelijk kunnen genieten van het leven.

Wat ga je doen?

Met 6.500 leden is er van alles te doen op de administratie bij de Stomavereniging. Je schrijft nieuwe leden in, verwerkt mutaties en verstuurt standaard brieven. Je hebt contact met leden bij vragen over de gegevens die je gaat verwerken in ons CRM. We werken met Microsoft Dynamics 365.

Wat vragen we?

• Een tijdsinvestering van 4 uur per week die je zelf kunt indelen.
  • Kennis van Outlook en Word.
  • Kennis van een CRM-systeem of een systeem je snel eigen kunnen maken.
  • Zelfstandigheid en accuratesse.

Wat bieden we?

• Laptop in bruikleen.
  • Volledige vergoeding van reiskosten.
  • Contact met collega’s van het Landelijk Bureau.
  • Een jaarlijks presentje.

Je mag vanuit huis werken, maar bent ook welkom op het moderne kantoor van de Stomavereniging in Utrecht (Papendal). Je luncht dan gratis mee in ons bedrijfsrestaurant.

Wil je meer informatie, of heb je interesse? Bel of mail met Irma Hoogenboom: 06 – 36 197 937 of i.hoogenboom@stomavereniging.nl.

We kijken uit naar je reactie.

Tags: vrijwilliger