Word lid of doneer

Commissie wetenschappelijk onderzoek en innovatie

De commissie wetenschappelijk onderzoek en innovatie geeft advies over wetenschappelijke onderzoeken en richtlijnen. Ook levert de commissie aandachtspunten aan voor kennisagenda’s van wetenschappelijke verenigingen. In 2017 ging het om het meelezen van meerdere voorstellen voor het voorkomen van verklevingen (adhesies) en het inbrengen van agendapunten voor de kennisagenda van de Nederlandse vereniging voor Heelkunde.

Meedoen met de commissie WO&I?

De commissie bestaat momenteel uit 5 leden en wordt begeleid door een medewerker van het landelijk bureau van de Stomavereniging. Het beoordelen van onderzoeksvoorstellen en meelezen met richtlijnen vraagt om expertise. Daarom krijg je als lid van deze commissie de benodigde trainingen en scholing.

Heb je interesse om deel te nemen aan deze commissie?

Word vrijwilliger bij de Stomavereniging of stuur een e-mail naar info@stomavereniging.nl onder vermelding van ‘Commissie WO en I’.