Word lid

Word lid van de Stomavereniging. De Stomavereniging is dé plek waar u ervaringen over leven met een stoma met anderen kunt delen. Door het delen van ervaringen, helpen we elkaar om sterker te worden. Het lidmaatschap is het eerste jaar gratis, daarna betaalt u €25,- per jaar. Meer informatie over de voordelen van het lidmaatschap vindt u in deze folder

Let op: Wist u dat sommige zorgverzekeraars (een deel) van het lidmaatschap vergoeden? Op Independer vindt u een overzicht.

Lidmaatschap met korting (dubbellidmaatschap)

Bent u al lid van een andere patiëntenvereniging en wilt u ook lid worden van de Stomavereniging? Dan krijgt u korting op de contributie bij beide verenigingen. Het lidmaatschap bij de Stomavereniging is dan niet €25,- per jaar maar €18,75 per jaar. Dit aanbod geldt alleen in combinatie met een lidmaatschap bij de volgende verenigingen:

Neem contact op met de Stomavereniging om te vragen naar de voorwaarden. Informeer bij de andere verenigingen welke korting u op de contributie krijgt.

Word lid

Let op: heeft u geen e-mailadres? Meld u dan aan via de telefoon 030-634 3910

Aanhef*
DhrMevr

Ja, ik maak gebruik van dubbellidmaatschap

Kanker aan de dikke darm/endeldarmBlaaskankerColitis UlcerosaZiekte van CrohnSpina BifidaZiekte van HirschsprungDiverticulitisIncontinentieNiet behandelbare obstipatieAnusatresieInterstitiële CystitisAnders, namelijk:

Ik heb de privacy verklaring gelezen en ga akkoord.