Word vrijwilliger!

Wil jij je graag inzetten voor andere mensen met een stoma of pouch? Lijkt het je leuk om activiteiten te organiseren? Ga jij graag in gesprek met mensen die (net) een stoma of pouch hebben? Of wil jij je hard maken voor het beleid rondom stomazorg in jouw regio? Word dan vrijwilliger voor de Stomavereniging of Werkgroep Darmkanker.

Regio Limburg en Brabant

Voor de regio Limburg zijn wij op zoek naar mensen voor verschillende vrijwilligersfuncties: bijvoorbeeld voor het organiseren van inloopdagen en bijeenkomsten. Maar ook regioteamleden en mensen die gastlessen willen geven. Als vrijwilliger van de Stomavereniging ondersteun je de activiteiten bij jou in de buurt. Interesse? Mail je gegevens naar info@stomavereniging.nl o.v.v. ‘vrijwilliger regio Limburg en Brabant’.

Regio Zuid-Holland en Zeeland

Voor de regio Zuid-West zijn wij op zoek naar mensen zijn wij dringend op zoek naar mensen die gastlessen willen geven. Hierbij geef je bijvoorbeeld les aan verpleegkundigen in opleiding. Je krijgt uiteraard een uitgebreide training en wordt speciaal opgeleid voordat je een gastles gaat geven. Interesse? Mail je gegevens naar info@stomavereniging.nl o.v.v. ‘gastdocent Zuid-West’

Vrijwilliger in andere regio’s

De Stomavereniging is voortdurend op zoek naar vrijwilligers die op allerlei manieren ondersteuning bieden. Dus heb je interesse, maar woon je niet in de buurt van Limburg, Brabant, Zuid-Holland of Zeeland? Meld je dan alsnog aan! We hebben verschillende functies beschikbaar. Bijvoorbeeld:

• Bezoeker: Biedt (telefonisch) een luisterend oor of geef tips en advies.
  • Bijeenkomsten organiseren: Ga in gesprek met andere stoma- en pouchdragers in de regio.
  • Regioteamlid: Zet je in voor een betere kwaliteit van leven voor stoma- en pouchdragers in jouw regio.
  • Meehelpen op een Stomadag: Draag je steentje bij op dit grote landelijke evenement.
  • Gastdocent: Geef voorlichting over het leven met een stoma of pouch.
  • En nog veel meer!

Je kunt intensief je steentje bijdragen, maar ook voor kleine klussen is alle hulp welkom. Meld je aan via info@stomavereniging.nl o.v.v. ‘vrijwilliger’.

Vrijwilliger Werkgroep Darmkanker

Ben je geïnteresseerd in het verbeteren van onderzoek naar darmkanker? Heb je andere talenten of interesses die je wilt inzetten voor de darmkankerpatiënt en zijn naasten? Word dan vrijwilliger bij werkgroep Darmkanker. De vrijwilligers zetten zich met groot enthousiasme in voor deze werkgroep. Bekijk de vacatures op de website van Werkgroep Darmkanker.

Peggy Hesseling
13 oktober 2021

‘Ik ga in de overlevingsstand’

Peggy Hesseling (37), vrijwilliger bij StomaJong, besteedt haar beperkte energie bewust. ‘Ik...

InstagramNieuwsVooruitgang
vacature
11 oktober 2021

Gezocht: Belangenbehartiger (28 uur per week)

Ben jij op zoek naar een dynamische functie waarbinnen je op een breed en divers terrein opereert?...

InstagramNieuws
Wereld Stomadag 2021
22 september 2021

Wereld Stomadag 2021: doe je ook mee aan onze online actie?

Op zaterdag 2 oktober a.s. is het Wereld Stomadag. Deze dag kunnen we natuurlijk niet ongemerkt...

InstagramNieuws