Doneren of schenken

Nadenken over donerenDe Stomavereniging staat voor optimale kwaliteit van leven voor mensen met een stoma of pouch. Dat is onze missie, daar maken wij ons sterk voor. Uw donatie draagt daaraan bij. Door te doneren kunnen wij goede voorlichting over het leven met een stoma of pouch blijven geven. En brengen wij mensen met een stoma of pouch makkelijk met elkaar in contact. Uiteraard zorgen wij ervoor dat de belangen van mensen met een stoma of pouch goed worden behartigd.

Verschillende manieren om te doneren:

Steun ons eenmalig of structureel

Wij zijn blij met elke donatie. Want alle beetjes helpen. U bepaalt hoe u ons wilt steunen. Eenmalig of structureel, bijvoorbeeld maandelijks of jaarlijks. Steunt u ons voor langere tijd, dan kan dit u zelfs belastingvoordeel opleveren.

Lidmaatschap met belastingvoordeel

Als u de komende 5 jaar of langer lid blijft van de Stomavereniging en ons extra wilt steunen, dan kan dit via een lidmaatschap met belastingvoordeel.

Nadenken over nalaten….

Nalaten. Het is geen onderwerp waar we dagelijks over praten. Voor ons kan uw nalatenschap veel verschil maken.

Doneer nu