Sterk met Stoma

Wanneer je een stoma krijgt, ziet je leven er ineens heel anders uit. Misschien ben je onzeker, over je lijf en wat het nog kan. Of kijk je op tegen de toekomst. Je zal je moeten aanpassen om je leven te kunnen leven zoals jij dat gewend bent – én wil blijven doen!
Hiervoor heb je een sterke mindset nodig.

Meer veerkracht, vrijer leven

Het online programma Sterk met Stoma motiveert je om vooruit te kijken én helpt je veerkrachtiger te worden, zodat je nog beter om kan gaan met nieuwe uitdagingen. Deelname aan Sterk met Stoma is gratis. Wil je meedoen? Meld je via het formulier hieronder dan aan voor het programma en je kunt meteen aan de slag.

Eerst meer lezen over het programma?

Download dan alle informatie op een A4tje!

Sterk met Stoma is een initiatief van de Stomavereniging in samenwerking met Coloplast.

3 varianten Sterk met Stoma

1. Online programma met video’s, webinars, oefeningen, podcasts en meer (GRATIS)
  2. Online programma + 3 coaching sessies (175 euro)
  3. Online programma + 3 maanden persoonlijke begeleiding door een coach (360 euro)

De coach helpt onder meer jouw valkuilen in kaart te brengen en de nieuwe inzichten in de praktijk te brengen.

Wil je je aanmelden voor variant 2 of 3 met coaching?
Mail dan je naam naar info@stomavereniging.nl.

Coaching vergoed

Goed nieuws: de Sterk met Stoma-coaching wordt door de meeste verzekeraars geheel of gedeeltelijk vergoed. Zo vergoeden onder meer a.s.r, VGZ, CZ, Menzis en Zilveren Kruis de coaching vanaf 50 euro tot volledig. Dit is afhankelijk van je aanvullende verzekering, van waaruit preventieve gezondheidscursussen en cursussen van patiëntenverenigingen (zoals Sterk met Stoma-coaching) worden vergoed.
Wil je zeker weten of en hoeveel er precies wordt vergoed, neem dan contact op met je verzekeraar.

Korting of lidmaatschap Stomavereniging

Leden van de Stomavereniging krijgen 35 euro korting als zij Sterk met Stoma inclusief coaching volgen. Ben je geen lid? Dan krijg je het lidmaatschap cadeau.

Meld je aan voor Sterk met Stoma

"*" geeft vereiste velden aan

Aanhef
Naam*
Achternaam*
Ben je lid van de Stomavereniging?