Stomadag

De Stomavereniging organiseert 3 keer per jaar een Stomadag. Dit is een landelijk evenement voor stoma- en pouchdragers, partners en naasten. Elke keer is er een gevarieerd programma met diverse workshops en een informatiemarkt met stands van medisch leveranciers en fabrikanten.

Webinars

Helaas kunnen de Stomadagen door de coronamaatregelen voorlopig niet doorgaan. Als vervanging worden nu webinars georganiseerd. Houd deze pagina in de gaten voor data waarop nieuwe webinars georganiseerd worden.

Wil je alle webinars nog eens terugkijken? Dat kan via ons YouTube kanaal of via deze pagina met het overzicht van webinars. Wil je geen webinar missen? Vergeet niet om je op ons YouTube kanaal (gratis) te abonneren. Je krijgt dan automatisch een melding wanneer er weer een nieuwe webinar online staat.

Vragen?

Heb je nog vragen naar aanleiding van de webinars of wil je meer informatie? Stuur je vraag naar info@stomavereniging.nl