Stomadag

De Stomavereniging organiseert 3 keer per jaar een Stomadag. Dit is een landelijk evenement voor stoma- en pouchdragers, partners en naasten. Elke keer is er een gevarieerd programma met diverse workshops en een informatiemarkt met stands van medisch leveranciers en fabrikanten.

Stomadagen 2020

In 2020 worden weer 3 Stomadagen georganiseerd. Noteer de data alvast in je agenda:

• 7 maart 2020: LUMC Leiden
  • 16 mei 2020: Van der Valk Assen
  • 7 november 2020: TUe Eindhoven

Stomadag Leiden 7 maart (inschrijving gesloten)

Tussen 10.00 en 15.00 uur ontmoet je andere stomadragers, hoor je de laatste ontwikkelingen over stomazorg & hulpmiddelen en kun je vragen stellen aan fabrikanten en leveranciers. De Stomadag is een aanrader voor iedereen met een stoma of pouch. Klik hier om de uitnodiging te bekijken (PDF, 852 KB).
Locatie: Boerhaaveplein gebouw 1 in het LUMC, Albinusdreef 2, 2333 ZA, Leiden.

Symposium Darmkanker

De werkgroep Darmkanker zet zich in voor alle mensen die darmkanker hebben (gehad). Speciaal hiervoor organiseren zij op de Stomadag 7 maart een symposium met het thema ‘Darmkanker, (her)pak je eigen regie!’. Het symposium is van 10.30 – 15.00 uur. Locatie: Gebouw 1 LUMC, Albinusdreef 2, 2333 ZA, Leiden.

Verhinderd?

Helaas gebeurt het steeds vaker dat mensen niet komen zonder af te zeggen. Heb je je aangemeld en ben je verhinderd? Meld je dan minstens 48 uur van tevoren af door een e-mail te sturen naar info@stomavereniging.nl.