Stomadag

De Stomavereniging organiseert meerdere keren per jaar een Stomadag. Dit is een landelijk evenement voor stoma- en pouchdragers, partners en naasten. Elke keer is er een gevarieerd programma met diverse workshops en een informatiemarkt met stands van medisch leveranciers en fabrikanten.

Stomadagen 2022

In 2022 worden weer 3 Stomadagen georganiseerd:

• 24 september – Zwolle
  • 8 oktober – Leiden
  • 22 oktober – Veldhoven

Tijdens deze drie Stomadagen gaan we het hebben over voeding en bewegen met een stoma / stomabreuk. Houd onze website in de gaten voor meer informatie over het programma en informatie over het aanmelden.

Webinars

Sinds 2020 organiseert de Stomavereniging ook webinars. Zo kun je vanuit huis online sessies volgen over interessante onderwerpen rondom leven met een stoma. Houd deze pagina in de gaten voor data waarop nieuwe webinars georganiseerd worden.

Webinars terugkijken

Wil je alle webinars nog eens terugkijken? Dat kan via ons YouTube kanaal of via deze pagina met het overzicht van webinars. Wil je geen webinar missen? Vergeet niet om je op ons YouTube kanaal (gratis) te abonneren. Je krijgt dan automatisch een melding wanneer er weer een nieuwe webinar online staat.