Stomadag

De Stomavereniging organiseert meerdere keren per jaar een Stomadag. Dit is een landelijk evenement voor stoma- en pouchdragers, partners en naasten. Elke keer is er een gevarieerd programma met diverse workshops en een informatiemarkt met stands van medisch leveranciers en fabrikanten.

Stomadagen 2021

In 2021 worden weer 4 Stomadagen georganiseerd:

• Zaterdag 9 oktober, Ontmoetingskerk in Goes – meld je aan
• Zaterdag 23 oktober, Holiday Inn in Eindhoven – meld je aan
• Zaterdag 30 oktober, ECC in Leiden – meld je aan
• Zaterdag 6 november, Van der Valk Hotel in Assen – meld je aan

Houd onze website in de gaten voor meer informatie over het programma en informatie over het aanmelden.

Nieuw: Webinars

Sinds 2020 organiseert de Stomavereniging ook webinars. Zo kun je vanuit huis online sessies volgen over interessante onderwerpen rondom leven met een stoma. Houd deze pagina in de gaten voor data waarop nieuwe webinars georganiseerd worden.

Volgende webinar zaterdag 18 september

Zaterdag 18 september 2021 is er weer een online Stomadag. Dit evenement is voor iedereen meteen stoma of pouch en andere geïnteresseerden. Dit keer staat het webinar in het teken van het thema huid. Meld je hier alvast aan.

Webinars terugkijken

Wil je alle webinars nog eens terugkijken? Dat kan via ons YouTube kanaal of via deze pagina met het overzicht van webinars. Wil je geen webinar missen? Vergeet niet om je op ons YouTube kanaal (gratis) te abonneren. Je krijgt dan automatisch een melding wanneer er weer een nieuwe webinar online staat.