StomaJONG

Ben jij tussen de 18 en 40 jaar oud? En heb je of krijg je een stoma of pouch? Dan is StomaJONG er voor jou! Ben jij ook benieuwd hoe andere jongeren dat doen? Hoe zij op vakantie gaan, daten, solliciteren of hun studie weer oppakken? Of ben jij die lekkages méér dan zat? Kom dan in contact met StomaJONG.

Meld je aan voor de besloten StomaJONG Facebookgroep

Wil jij ook lid worden van de besloten Facebookgroep waar al ruim 350 andere jongeren met een stoma of pouch lid van zijn? Meld je dan aan. Deze groep is privé, dus de inhoud is alleen zichtbaar voor leden en andere mensen zien niet dat jij lid bent. Bij het aanmelden krijg je enkele vragen. Als je die beantwoordt én je akkoord gaat met de spelregels, laat een moderator je toe in de groep.

Bijeenkomsten

Het StomaJONG-team organiseert regelmatig bijeenkomsten, zoals pupquiz, uitje-met-borrel of een thema-avond, zoals ‘Doorbreek het taboe’. Houd de besloten Facebookgroep en onze socialmedia-kanalen in de gaten voor meer informatie over bijeenkomsten van StomaJONG.

Ook lid worden van de StomaJONG commissie?

Wil jij je ook graag inzetten voor andere jongeren met een stoma of pouch? En lijkt het je leuk om activiteiten te organiseren en/of om moderator te zijn van de Facebookgroep ? Word dan vrijwilliger bij de Stomavereniging of meld je aan door een e-mail te sturen naar info@stomavereniging.nl onder vermelding van StomaJONG.