Schrijf je nu in voor het Stoma Event!

We hebben leuk nieuws: ons jaarlijkse Stoma Event staat weer voor de deur! Deze mooie dag zal plaatsvinden op vrijdag 21 juni bij Sportcentrum Papendal in Arnhem en je bent van harte uitgenodigd.

Ben je een stomaverpleegkundige? Samen met V&VN hebben wij een mooi programma met geaccrediteerde workshops samengesteld. Hier vind je het aanmeldformulier voor stomaverpleegkundigen.

Jij én je eventuele partner zijn van harte welkom om te genieten van informatieve, sportieve en creatieve activiteiten en workshops. Natuurlijk is er ook volop ruimte voor ontspanning en om in gesprek te gaan met andere stomadragers. Op de Stomamarkt hoor je de laatste ontwikkelingen over stomazorg en hulpmiddelen en kun je vragen stellen aan fabrikanten en leveranciers.

Het is nu mogelijk om je in te schrijven voor het Stoma Event. Lees eerst zorgvuldig alle informatie door en ga vervolgens naar het inschrijfformulier helemaal onderaan deze pagina.

Waar en wanneer is het Stoma Event?

Datum: vrijdag 21 juni 2024
Tijd: 09.30 tot 17.30 uur
Locatie: Sportcentrum Papendal bij Arnhem
Adres voor navigatie: Hotel Papendal, Papendallaan 3, 6816 VD Arnhem

Papendal is centraal gelegen en goed bereikbaar met de auto vanaf de A50 of A12. Parkeren is mogelijk op P1. Op het terrein zal ons Stoma Event aangegeven worden.

Met het openbaar vervoer kun je vanaf station Arnhem buslijn 10 pakken, die stopt bij de bushalte op het terrein. Ook buslijn 105 is mogelijk, dan stap je uit bij halte Van der Valk / Papendal en dan is het nog enkele minuten lopen. Plan je reis via 9292.

Eigen bijdrage

Voor het Stoma Event vragen wij een eigen bijdrage. Voor leden van de Stomavereniging is dit € 7,50 en voor niet-leden € 15,00. Dit bedrag is inclusief de lunch en borrel.

Ben je nog geen lid, maar wil je wél profiteren van de korting? Word dan vandaag nog lid van de Stomavereniging door eerst dit formulier in te vullen. Vervolgens kun je op onderstaand inschrijfformulier voor het Stoma Event meteen aanvinken dat je lid bent, en gebruik maken van het ledenvoordeel.

Heb je een smalle beurs? Ook dan ben je welkom op ons Stoma Event. Vul op het inschrijfformulier in of en welke bijdrage je kunt doen.

Heb je je ingeschreven voor het Stoma Event, maar ben je toch verhinderd? Laat dit dan uiterlijk vier weken van te voren weten door te mailen naar info@stomavereniging.nl.

• 9:30 uur: Ontvangst
  • 10:00 uur: Welkomstwoord door voorzitter Sanne Blom
  • 10:15-11:15 uur: Plenaire sessie Positieve Gezondheid door Maria Grijpma
  • 11:15-11:30 uur: Pauze
  • 11:30-12:30 uur: Plenaire sessie accessoiresgebruik door stomaverpleegkundigen Claudia van Tienderen en Sandra Oosterlaar
  • 12:30-13:30 uur: Lunch
  • 13:30-14:30 uur: Workshopronde 1
  • 14:30-14:45 uur: Pauze
  • 14:45-15:45 uur: Workshopronde 2
  • 16:00-16:45 uur: Plenaire sessie door Theater Boven Water
  • 16:45-16:50 uur: Afsluiting Sanne Blom
  • 16:50-17:30 uur: Borrel

Workshopsrondes en actieve clinics

In de middag zijn er twee workshopsrondes: van 13.30 tot 14.30 uur en van 14.45 tot 15.45 uur. Je hebt de keuze uit de volgende workshops:

• Workshop 1 Urinestoma: veelvoorkomende problemen
  • Workshop 2 Zingen met Brian
  • Workshop 3 Stomabreuk: wat kun je eraan doen?
  • Workshop 4 Intimiteit en seksualiteit als je lichaam verandert
  • Workshop 5 Moestuinieren: lekker de tuin in!
  • Workshop 6 Ervaringen uitwisselen; voor partners van stoma- of pouchdragers
  • Workshop 7 In gesprek met een stomaverpleegkundige: vraag maar raak!
  • Workshop 8 Pitch & Putt: hét golfspel voor iedereen
  • Workshop 9 De Kock’s Pouch, iets voor jou?
  • Workshop 10 In gesprek over functioneringsgericht voorschrijven; hoe gaat dat in de praktijk?

Inspirerende sessies

In de ochtend geeft Maria Grijpma een interactieve lezing over Positieve Gezondheid. Hoeveel invloed heeft ‘goed voor jezelf zorgen’ op je geluk en gezondheid? Maria laat zien dat kiezen voor Klein Geluk inspirerend is!

Voor de heerlijke lunchpauze geven stomaverpleegkundigen Claudia en Sandra een lezing over Accessoiresgebruik. Wanneer en hoe gebruik je bepaalde hulpmiddelen?

De dag sluiten we af met een bijzondere vorm van improvisatietheater van Theater Boven Water. “Jij vertelt en wij verbeelden!”

Inschrijven Stoma Event

Word jij ook zo enthousiast van het programma en heb je zin om andere stoma- en pouchdragers te ontmoeten? Klik dan op onderstaande knop om het inschrijfformulier te openen. Let op! Na het versturen van het formulier volgt meteen de betaalmogelijkheid van de eigen bijdrage.