StomaJONG

Ben jij tussen de 18 en 40 jaar oud? En heb je of krijg je een stoma of pouch? Dan is StomaJONG er voor jou! Ben jij ook benieuwd hoe andere leeftijdsgenoten ermee omgaan? Hoe zij op vakantie gaan, daten, solliciteren of hun studie weer oppakken? Of ben jij die lekkages meer dan zat? Meld je dan aan voor StomaJONG! Dat kan door een berichtje te sturen naar mijnervaring@stomavereniging.nl o.v.v. ‘StomaJONG’.

StomaJONG commissie

StomaJong heeft maar liefst 15 commissieleden. Allemaal zijn ze enthousiast en vol plannen om zich in te zetten voor andere ‘StomaJongers’, mensen met een stoma of pouch tussen de 18 en 40 jaar. Zij zijn:

• Anita Rolfes
  • Dominique Frantzen
  • Janille van de Veen
  • Marieke Penders
  • Ronald Nijman
  • Naomi Smit

StomaJONG teams

De StomaJONG commissie is opgedeeld in 3 teams die zich inzetten voor de verschillende activiteiten die StomaJONG organiseert:

StomaJONG Community (de besloten en geheime StomaJONG Facebookgroep)

• August Uitzetter (contactpersoon)
  • Chantal Aarnout

StomaJONG Meetings (uitjes en activiteiten voor StomaJONG)

• Chantal Aarnout (contactpersoon)
  • Marieke Penders

StomaJONG Contact (de bezoekdienst van StomaJONG)

• Peggy Hesseling (contactpersoon)
  • Naomi Smit
  • Ronald Nijman
  • Anita Rolfes
  • Dominique Frantzen

Aanmelden?

Wil je samen met ruim 300 andere jonge stomadragers lid worden van de geheime StomaJONG Facebook groep? Meld je dan vandaag nog aan via de Facebookpagina van de Stomavereniging en laat daar een privébericht achter. Vermeld in het bericht van welke Facebookgroep je lid wilt worden, je leeftijd en het e-mailadres waarmee je inlogt op Facebook.

Je krijgt dan per e-mail een uitnodiging op Facebook waarmee je toegang krijgt tot de geheime StomaJONG Facebookpagina. Het is geheim voor al je andere Facebookvrienden, zodat zij niet kunnen zien dat jij lid bent.

Bijeenkomsten

Het StomaJONG team organiseert een paar keer per jaar bijeenkomsten op een speciale locatie. Houd de gesloten Facebookpagina van StomaJONG in de gaten voor meer informatie.

Ook lid worden van het StomaJONG team?

Wil jij je ook graag inzetten voor andere jongeren met een stoma of pouch? En lijkt het je leuk om activiteiten te organiseren en/of om moderator te zijn van de Facebook groep van StomaJONG? Word dan vrijwilliger bij de Stomavereniging of meld je aan door een e-mail te sturen naar info@stomavereniging.nl onder vermelding van StomaJONG.