StomaJONG

Ben jij tussen de 18 en 40 jaar oud? En heb je of krijg je een stoma of pouch? Dan is StomaJONG er voor jou! Ben jij ook benieuwd hoe andere jongeren en tieners dat doen? Hoe zij op vakantie gaan, daten, solliciteren of hun studie weer oppakken? Of ben jij die lekkages méér dan zat? Meld je dan aan Dat kan door een berichtje te sturen naar mijnervaring@stomavereniging.nl o.v.v. ‘StomaJONG’.

Meld je aan voor de geheime en besloten StomaJONG Facebookgroep

Wil jij ook lid worden van de geheime en besloten Facebookgroep waar al ruim 350 andere jongeren met een stoma of pouch lid van zijn? Meld je dan aan via de algemene Facebookpagina van de Stomavereniging en stuur een privé bericht.

Vermeld in het bericht van welke Facebookgroep je lid wilt worden, je leeftijd en het e-mailadres waarmee je inlogt op Facebook. De moderators nemen contact met je op en maken je lid van de groep. De groep is geheim voor al je andere Facebookvrienden, zodat zij niet kunnen zien dat jij lid bent.

Bijeenkomsten

Het StomaJONG team organiseert regelmatig (online) bijeenkomsten. Houd de gesloten Facebookpagina in de gaten voor meer informatie.

StomaJONG commissie

De commissie bestaat uit maar liefst 16 commissieleden. Allemaal zijn ze enthousiast en vol plannen om zich in te zetten voor andere jongeren en tieners met een stoma of pouch. Zij zijn:

• August Uitzetter
  • Anita Rolfes
  • Dominique Frantzen
  • Marieke Penders
  • Nick Koiter
  • Ronald Nijman
  • Naomi Smit
  • Engelien Nijland
  • Rianne de Smit
  • Ilona Wiersma

Teams

De StomaJONG commissie is opgedeeld in 3 teams die zich inzetten voor de verschillende activiteiten die StomaJONG organiseert:

StomaJONG Community (modereert de besloten en geheime Facebookgroep)

• August Uitzetter (contactpersoon)
  • Chantal Aarnout

StomaJONG Meetings (voor uitjes en activiteiten)

• Chantal Aarnout (contactpersoon)
  • Nick Koiter
  • Marieke Penders

StomaJONG Contact (nemen contact met je op of komen bij je langs voor advies)

• Peggy Hesseling (contactpersoon)
  • August Uitzetter
  • Naomi Smit
  • Ronald Nijman
  • Dominique Frantzen
  • Engelien Nijland
  • Rianne de Smit
  • Ilona Wiersma

Ook lid worden van de StomaJONG commissie?

Wil jij je ook graag inzetten voor andere jongeren en tieners met een stoma of pouch? En lijkt het je leuk om activiteiten te organiseren en/of om moderator te zijn van de Facebook groep ? Word dan vrijwilliger bij de Stomavereniging of meld je aan door een e-mail te sturen naar info@stomavereniging.nl onder vermelding van StomaJONG.